מהומה במליאה: רגב כינתה את בן ברק "שונא ישראל"

במהלך דיון במליאת הכנסת על חוק הנאמנות בתרבות של רגב, העיר לה ח"כ בן ברק, אח שכול ולשעבר המשנה לראש המוסד, והיא בתגובה אמרה: "תשתוק, אתה שונא ישראל"

זמן צפייה: 01:12

עימות סוער במליאה: מהומה התפתחה במהלך דיון בהצעת החוק הנאמנות בתרבות של חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) לאחר שכינתה את יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), כ"שונא ישראל".

הצעת החוק, שרגב כבר העלתה לדיון בעבר בעת שכיהנה כשרת התרבות והספורט, קובעת שתופחת או תישלל תמיכה לגופי תרבות המבצעים פעילות בעשייה שלהם כמו שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, הסתה לגזענות, לאלימות ולטרור, תמיכה במעשה טרור ועוד.

בן ברק העיר לרגב במהלך דבריה מעל בימת הכנסת וחברת הכנסת מהליכוד הגיבה לו: "אתה תשתוק, אתה שונא ישראל". בשלב זה התפתחה מהומה במליאה כשחברי הקואליציה מגנים על ברק, שיש להזכיר כי כיהן במוסד במשך שנים ושימש כסגן ראש המוסד.

"רגב ירדה מהדוכן. אמרתי לה בשקט בלי להתלהם, שמשפחות שכולות זה קו אדום ומחוץ לויכוח פוליטי", כתב בן ברק בחשבון הטוויטר שלו לאחר האירוע. "זכיתי לשלל קללות כמו עוכר ישראל, תומך טרור ושונא ישראל גם מדודי אמסלם. אני משפחה שכולה בעצמי, אחרי ארבעים שנות שרות ביטחוני משמעותי אני בשבילם עוכר ישראל. בושה שהם נציגי ציבור".