רגב לא חוזרת בה: "שבן ברק יפטר את העוזרת – או שיתפטר"

הח"כית מהליכוד לא מתנצלת על דבריה נגד יו"ר ועדת חוץ וביטחון כשכינתה אותו "שונא ישראל". "לא יסתמו לי את הפה", אמרה רגב שהתייחסה גם ל"חוק הנאשם": "סער הביא את החוק כדי להציל את עצמו"

זמן צפייה: 11:45

לא מתנצלת: חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) התראיינה הערב (שבת) ב"מטה המרכזי" עם אילה חסון ולא חזרה בה מהתבטאותה נגד יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) כשכינתה אותו "שונא ישראל".

"ממש לא מצטערת על הדברים נגד בן ברק. אני עומדת על כך. איך היה אפשר לכנות אדם שהוא ממשפחה שכולה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, שבבוקר העוזרת שלו יושבת איתו בוועדות ויושבת בחדר איתו ובערב נפגשת עם תומכי טרור?", אמרה רגב.

לדבריה, "זה שהוא היה סגן ראש המוסד, הוא סיים את תפקידו. הוא איש פוליטי וקורץ לבייס של ערבים. הוא לוקח בפעם הראשונה בהיסטוריה עוזרת שנפגשת עם תומכי טרור. ישבו בכנסת אנשים שהעבירו טלפונים לאסירים ביטחוניים. אני לא סומכת על אחת שנפגשת עם תומכי טרור. או שהיא תלך הביתה או שהוא יעזוב את התפקיד הזה. אני לא מתכוונת שאף אחד יסתום לי את הפה ואמשיך להגיד את הדברים מדם ליבי.

רגב התייחסה גם לחוק של שר המשפטים גדעון סער שיאסור הטלת מנדט להרכבת הממשלה על נאשם בפלילים: "גדעון סער הביא את החוק כדי להציל את עצמו. זה חוק אנטי דמוקרטי. הם מפחדים מביבי נתניהו. הימין מתפכח. לא מתרגשת מקריאות ההתנגדות של שקד. אין לה אצבע בכנסת כי היא התפטרה בנורבגי. הפייק ימין העלה את השמאל ואת עבאס לשלטון".

על המצב בליכוד אמרה: "מצבי טוב מאוד בתוך הליכוד. הסקרים שפורסמו לא מעידים על המצב בתוך קבוצות הליכוד. רצה מי שרצה כדי להעלות את הסקר הזה ולגרום נזק למפלגה. אני מציעה שנמתין ונראה מה קורה כרגע. אנחנו מאוחדים סביב בנימין נתניהו. כל מי שיתמודד מול נתניהו – יפסיד".