עוזרת של ח"כ בן ברק הושעתה: "הצטלמה עם אנשי דת שתמכו בטרור"

בעקבות פרסום, שלפיו ליניר אבו הזאז, עוזרת של יו"ר ועדת החוץ והביטחון, הצטלמה עם אנשי דת מוסלמים שהביעו תמיכה בין היתר בפיגועי התאבדות, החליט בן ברק להשעות אותה: "אבצע בירור מעמיק"

חבר הכנסת רם בן ברק מכחול לבן
חבר הכנסת רם בן ברק מכחול לבן | צילום: חדשות 13

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), הודיע הערב כי השעה את העוזרת שלו, עו"ד ליניר אבו הזאז, בעקבות פרסום שחשף כי היא הצטלמה עם אנשי דת מוסלמים שהביעו בעבר תמיכה בטרור.

לפי אתר "הקול היהודי", שפרסם את הדברים, אבו הזאז השתתפה בקורס של עשרה מפגשים שערכה עמותת אל אקצה ללימוד הדרכת סיורים בהר הבית. אותה עמותה שייכת לפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית ומפלגת רע"מ שבראשה עומד מנסור עבאס.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המשטרה התעלמה מעדות נאנסת בת 16 – והתוקף חופשי

הציבור התחיל להכיר באיום הסייבר – וכך הוא צריך להתגונן

שנה ושלושה חודשים אחרי: ארן חזן הורשע בניסיון רצח אשתו ליאנה

לפי הפרסום, בין אנשי הדת שעמם הצטלמה אבו הזאז היה עכרימה סברי, המופתי של ירושלים בעבר, שתמך בפיגועי התאבדות. בנוסף, היא הצטלמה עם נג'אח בכיראת המזוהה עם ארגון חמאס לפי הפרסום. כמו כן, פורסם כי היא הצלטמה עם שייח ראיד פתחי, בכיר בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית שהוצאה מחוץ לחוק בשנת 2015.

"הקפאתי הערב את פעילותה של עו"ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו"ל", כתב בן ברק בחשבון הטוויטר שלו. "כשאחזור ארצה, אבצע בירור מעמיק מול אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה. אקבל את מסקנותיי בהתאם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר".