נתניהו: "ייתכן כי אנחנו לפני ניצחון גדול"; דרעי: "הישג אדיר"

עם פרסום תוצאות המדגמים שהעניקו לגוש הימין את הניצחון, יו"ר הליכוד אמר כי "אנחנו במצב טוב, אנחנו חיים ובועטים". יו"ר ש"ס שהשיגה 10 מנדטים אמר: "נחזור בקרוב להנהגת המדינה". עבאס: "רציתי תוצאה אחרת, אין כאן שמחה"

זמן צפייה: 04:05

הפוליטיקאים סיימו את הקמפיין ואת המאמצים האדירים שהשקיעו ביום הבחירות, ואחרי פרסום תוצאות המדגמים שהעניקו לגוש הימין את הניצחון - יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיב ואמר: "ייתכן כי אנחנו לפני ניצחון גדול אבל נחכה עד הבוקר כדי לראות"

"אני ושרה שמחים מאוד", אמר נתניהו בפורום מצומצם בסביבת קרוביו, "היינו שמחים אם התוצאות היו גמורות וברורות, התוצאות יכולות להתהפך. נצטרך לחכות ולראות, אבל אנחנו במצב טוב, אנחנו חיים ובועטים".

מפת הגושים 22:00 בחירות 2022
מפת הגושים 22:00 בחירות 2022

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב גם הוא לתוצאות המפתיעות של מפלגתו, שהייתה היחידה שהשיגה מספר מנדטים גבוה מזה שחזו לה הסקרים לכל אורך מערכת הבחירות: "ש"ס זכתה בהישג אדיר והיא תחזור בקרוב להנהגת המדינה".

"נפעל בכל הכוח למען השכבות החלשות", הוסיף דרעי, "למען חיזוק ההזהות היהודית של ישראל ולמאבק ביוקר המחיה. ש"ס הוכיחה פעם נוספת שהיא מפלגה חזקה, עם שורשים עמוקים בכל רחבי הארץ ואני מתחייב שנמשיך לעבוד קשה למען כלל עם ישראל".

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר במשדר הבחירות של חדשות 13: "רציתי תוצאה אחרת, אין כאן שמחה. בשביל להשפיע ולעשות שינוי צריך להיות בקואליציה ואני לא רואה איך התוצאות האלה ישימו אותנו באותו מקום כמו בממשלה הקודמת".

שרת הפנים איילת שקד, שלפי המדגמים לא עברה את אחוז החסימה, אמרה הערב: "מברכת את נתניהו על הניצחון, לא מתחרטת שהתמודדתי". לפעילי מפלגתה אמרה: "נלחמנו כמו אריות, ידענו שזה קרב קשה מאוד, אבל הלכנו עם האמת שלנו, עם האידיאולוגיה שלנו והקול שלנו הוא קול מאוד חשוב, נמשיך להשמיע את הקול הזה. ולנתניהו, אם התוצאות אכן נכונות, ברכות, בהצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד".

לכל העדכונים מליל הבחירות