"מסיימת תקופה מרתקת": ח"כ מיכל שיר מצטרפת ליש עתיד

הח"כית שנחשבה למקורבת לגדעון סער הודיעה על עזיבתה את "תקווה חדשה" שהתאחדה עם "כחול לבן" - ובבחירות לכנסת היא תרוץ במפלגתו של רה"מ יאיר לפיד. "הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים"

זמן צפייה: 03:37

חברת הכנסת מיכל שיר הודיעה היום (ראשון) כי היא עוזבת את מפלגת תקווה חדשה - ומצטרפת ליש עתיד. "אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער", כתבה שיר בחשבון הטוויטר שלה, "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו".

עוד כתבה ח"כ שיר: "אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים". שיר צפויה להגיש את התפטרותה מהכנסת, ומאחר שהיא נכנסה בעזרת החוק הנורווגי המשמעות היא ששר המשפטים סער יחזור לכנסת.

ראש הממשלה יאיר לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מברך את ח"כ מיכל שיר על הצטרפותה ליש עתיד. מיכל היא ח"כ מצוינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל. ברוכה הבאה". יו"ר תקווה חדשה גדעון סער שיתף את הציוץ של שיר וכתב: "בהצלחה בהמשך הדרך, מיכל".

מיכל שיר
ח''כ מיכל שיר | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

שיר נבחרה לכנסת לראשונה בשנת 2019 מטעם הליכוד, ובפריימריז לראשות המפלגה שנערכו באותה שנה הייתה הראשונה שתמכה במועמדותו של סער. בדצמבר 2020 הודיעה על התפטרותה מהכנסת על מנת להצטרף למפלגה החדשה שהקים סער, והוצבה במקום התשיעי בתקווה חדשה. עם התפטרותו של סער מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי היא נכנסה לכנסת, ומונתה ליו"ר הוועדה לזכויות הילד.