הממשלה מתנפחת: אושר מינויו של יצחק-הלוי לסגן שרת החינוך

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13, שנה לאחר שראש עיריית אילת לשעבר הודיע כי הוא עוזב את הליכוד ומצטרף למפלגתו של גדעון סער, הממשלה אישרה את מינויו לתפקיד. בעקבות המינוי, הממשלה מונה כעת 28 שרים ו-6 סגני שרים

מאיר יצחק-הלוי
מאיר יצחק-הלוי | צילום: אילן בשור

הממשלה מתנפחת: כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13, חברי הממשלה אישרו הבוקר (ראשון) את מינויו של חבר הכנסת מאיר יצחק-הלוי ממפלגת תקווה חדשה לסגן שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון. על פי הסיכום בין השניים, יצחק-הלוי ירכז את תחום החינוך הבלתי פורמלי, הכולל בין היתר את מינהל חברה ונוער, החברה למתנ"סים, תנועות וארגוני הנוער, חינוך חברתי ועוד. בעקבות מינויו, הממשלה מונה כעת 28 שרים ו-6 סגני שרים.

"אני נכנס בהתרגשות גדולה לתפקיד סגן שרת החינוך ואעשה כל שביכולתי להצליח במשימות הרבות הניצבות בפניי", אמר סגן השרה הטרי בתגובה והוסיף: "מבחינתי זו סגירת מעגל מדהימה ומרגשת - התחלתי את פעילותי המקצועית והחינוכית לפני 46 שנים והיום אני חוזר על מנת להמשיך במלאכה החינוכית ולפעול לקידום הנוער, נושאים חברתיים ועוד נושאים רבים ומאתגרים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סופית: האבטחה על בני משפחת נתניהו תסתיים מחר

הטורנדו בארה"ב: מספר הנספים עלה ל-84, שישה נהרגו בקריסת מחסן של אמזון

"נתנו לי מתנה": הנער שאיבד את ידיו והפך לאלוף עולם

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון

שרת החינוך שאשא-ביטון בירכה על מינויו: "אני מברכת את חברי מאיר על כניסתו לתפקיד ושמחה על ההירתמות לסייע לחיזוק מערכת החינוך. אתגרים רבים ניצבים לפתחנו במערכת החינוך בכלל ובחינוך הבלתי פורמלי בפרט - ואני בטוחה שסגני וחברי, יתרום להצלחת המערכת ולמען ילדי ישראל".

מאיר יצחק-הלוי
מאיר יצחק-הלוי

כזכור, יצחק-הלוי, ראש עיריית אילת לשעבר, הודיע בדצמבר אשתקד כי הוא עוזב את הליכוד ומצטרף למפלגתו של גדעון סער "תקווה חדשה". לקראת הבחירות לכנסת הוא שובץ בעשירייה הראשונה במפלגה.

כידוע, כמה מחברי הממשלה הבכירים ביותר התבטאו לא פעם בעבר נגד ממשלות ומנופחות והחוק הנורבגי, בראשם יו"ר יש עתיד ושר החוץ כיום יאיר לפיד. הדוגמה שבלטה בעיקר והביאה לביקורת רבה הייתה כשאלי אבידר מונה לשר ללא תיק.