אמסלם האשים בהדלפות, גנץ צעק עליו: "תשלח אותי לפוליגרף"

פרסום ראשון: דיון הקבינט הלילי הפך שוב לתגרה - הפעם בין השר אמסלם לשר גנץ. אמסלם האשים בהדלפות מהקבינט, גנץ צעק לעברו: "תשלח אותי ואת נתניהו לפוליגרף". נתניהו נעמד וביקש מאמסלם להפסיק את דבריו

זמן צפייה: 01:15

פרסום ראשון: השר דוד אמסלם הגיע אמש (רביעי) טעון לדיון בקבינט אחרי הפיצוץ בישיבה הקודמת עם הרמטכ"ל. לחדשות 13 נודע כי הוא הפנה אצבע מאשימה לשר בני גנץ לגבי ההדלפה בישיבת הקבינט הקודמת.

אמסלם אמר: "כל אחד יכול לומר כאן מה שהוא רוצה, אבל יש אנשים שיוצאים מפה וישר מדליפים ומוציאים אותנו אלימים". על הטענה הזו השיב גנץ באופן קולני ונחרץ: "בוא קח אותי עכשיו לפוליגרף, יחד עם ראש הממשלה".

רה"מ בנימין נתניהו
רה"מ בנימין נתניהו | צילום: יריב כץ / פול

דיון הקבינט המדיני-ביטחוני הסתיים אמש בסביבות 01:00, וגם הפעם השרים לא דנו בשאלת "היום שאחרי" ברצועת עזה, כך לפי שר שנכח בישיבה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח דבריו לשרים כי לא יעסקו כעת בנושא, אלא בסוגיות אחרות. השרים קיבלו סקירות ביטחוניות ועדכון כללי על המגעים לשחרור חטופים - בהם אין פריצת דרך.

זו כבר הפעם השלישית שהדיון בשאלת "היום שאחרי" ברצועת עזה נדחה, כשלממשלת ישראל אין עוד אסטרטגיה ברורה בנושא - ונתניהו מתחמק מלגבש כזו.