לוין לפעילי ימין: "גם בלי הסכמות אין לי כוונה לבטל את הרפורמה"

פרסום ראשון: במהלך פגישה שקיים שר המשפטים בכנסת עם ראשי ארגוני הימין שחוששים מגניזת הרפורמה, אמר לוין כי "אם מישהו חושב שצריך לסגת, לעצור או לבטל את הרפורמה - זה רק יזמין לחץ נוסף על הממשלה. אסור בשום פנים שהיא תיפול"

זמן צפייה: 01:55

בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בקליפורניה עם היזם והמיליארדר אילון מאסק - ואמר לו כי הצעת החקיקה המקורית של שר המשפטים יריב לוין "הייתה קיצונית" ולכן לא קיבל אותה, לחדשות 13 נודע כי לוין נפגש היום (שני) עם ראשי ארגוני הימין - שחוששים מגניזת הרפורמה.

בפגישה, שהתקיימה בכנסת, אמר לוין לנציגי ארגוני הימין כי "אם מישהו חושב שצריך לסגת, לעצור או לבטל את הרפורמה - זה רק יזמין לחץ נוסף על הממשלה. כל מטרתם היא להפיל אותה, ואסור בשום פנים ואופן שהממשלה הזו תיפול".

לוין הוסיף בפגישה: "ברור שכל התהליך הוא על השאלה מי ישלוט פה, והם לא מוכנים שננהל את המדינה. לכן, גם אם לא מגיעים להסכמות - אין לי שום כוונה לבטל את הרפורמה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בפגישה עם היזם אילון מאסק | צילום: אבי אוחיון, לע''מ

נתניהו כינה את מאסק במהלך פגישתם "הנשיא הלא-רשמי של ארה"ב" וכן "אדיסון של זמננו", בהתייחסו לממציא נורת החשמל תומאס אלווה אדיסון. השניים דנו בנושא הבינה המלאכותית - אך גם בנושא המהפכה המשפטית. נתניהו אמר למאסק כי בלם את הצעת הרפורמה המקורית של השר לוין וכי הוא "שואף להגיע לאיזון".