דואג לתחזק את הרוב: לוין נפגש עם חברי ליכוד "סוררים"

שר המשפטים נפגש עם ח"כ אדלשטיין בביתו ושבועיים קודם לכן עם ח"כ אלי דלל - שניהם התבטאו פומבית נגד חקיקה חד צדדית. לוין שוחח איתם על הנושא וניסה לוודא שהרוב של הקואליציה נותר איתן

זמן צפייה: 01:56

שר המשפטים יריב לוין הגיע היום (רביעי) לביתו של חבר הכנסת יולי אדלשטיין, שהתבטא בעבר נגד המשך חקיקה חד צדדית. לחדשות 13 נודע כי המסר של לוין היה סביב ההתבטאויות של אדלשטיין, בניסיון לבצר את הרוב של הקואליציה. בנוסף, לפני שבועיים פגש לוין את ח"כ אלי דלל מהליכוד ושוחח איתו על דברים דומים.

לוין הגיע לביתו של אדלשטיין בהרצליה, כמה שבועות בלבד אחרי שאדלטיין התבטא באופן פומבי נגד חקיקה חד צדדית ואמר ש"אם רוצים להתקדם בחקיקה המשפטית צריך לתאם איתי הכל". בסביבתם של השניים אמרו שהפגישה הייתה על שלל נושאים ונקבעה מראש. עם זאת, המסר של אדלשטיין סביב החקיקה היה הנושא מרכזי בשיחה. לוין לא מזלזל בהתבטאויות שנשמעות בחודשים האחרונים על ידי חברי הקואליציה.

ח''כ יולי אדלשטיין
ח''כ יולי אדלשטיין | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כמו כן, לפני שבועיים פגש לוין את ח"כ דלל שהיה היחיד בקואליציה שאמר באופן מפורש שיצביע נגד מהלך חקיקה שלא יובא להסכמה רחבה. לוין העביר את המסר שהוא מנסה להגיע להסכמות אבל הטלת הווטו של דלל פוגעת בעמדת המיקוח של הליכוד.