השר אמסלם: "אהרן ברק צריך לשבת בכלא, הוא ביריון ומגלומן"

בנאום במליאת הכנסת התייחס השר המקשר בין הממשלה לכנסת לנשיא בית המשפט העליון לשעבר וכינה אותו "ביריון משפטי, מגלומן" והוסיף כי לעדתו הוא צריך לשבת בבית סוהר. עוד תקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "לפי הבנתי הוא מושחת"

זמן צפייה: 02:02

בנאום במליאת הכנסת אמר היום (שני) השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, על השופט ונשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק כי הוא "צריך לשבת בכלא, הוא ביריון ומגלומן". במליאה נכחו מספר קטן של חברי כנסת, ביניהם ח"כ גלעד קריב מהעבדוה שהתווכח איתו.

"אתם עובד למולך", אמר אמסלם. "יש לכם כאן בן אדם שמסית את כל מדינת ישראל, שלטעמי צריך לשבת בבית סוהר - קוראים לו אהרן ברק". במענה לשאלה של קריב הוסיף: "גם אהוד ברק, הוא אדם יותר שטחי ולפי הבנתי יותר מושחת".

"רש"י אמר 'מעשי ידיי טובעים בים ואתם אומרים שירה'. ברק השתלט על מערכת המשפט, מעשי ידיו טובעים בים היום", הוסיף אמסלם, "השופט לנדאו, שהיה הנשיא לפניו, יותר מוכשר ממנו, הרבה יותר רציני ממנו, מהבריון המשפטי הזה. 'הכל שפיט' הוא אמר. פעם שאלו את אהרן ברק 'מה זה הכל שפיט?, אם פלוגה תוקפת מימין או משמאל זה שפיט?' אמר כן. תבינו את המגלומניות של הבן אדם".

אהרן ברק
אהרן ברק | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתוך כך, מוקדם יותר חבר הכנסת ניסים ואטורי צייץ כי "מי שרוצה את ישראל ידידה קרובה זה רק עם נתניהו! אין ישראל בלי נתניהו". לאחר מכן הוסיף, ייתכן כהסתייגות: "ראש הממשלה הנבחר". את הדברים כתב בהקשר למשבר ביחסים מול ארצות הברית וממשל ביידן.