ליברמן תוקף את נתניהו: "הוא חלאת המין האנושי"

אחרי הריאיון הבלעדי לאילה חסון עם מקורבו לשעבר, שר האוצר יוצא נגד ראש האופוזיציה ורומז שהוא עומד מאחורי יוסי כמיסה. "אלה שיטות נתניהו, אין לו קווים אדומים". בליכוד השיבו: "אחרון הגנגסטרים. נקווה שלא יציע 100 אלף דולרים לחסל את נתניהו"

זמן צפייה: 02:35

ליברמן עולה למתקפה נגד נתניהו: שר האוצר אביגדור ליברמן תקף חזיתית הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וכינה אותו "חלאת המין האנושי".

הדברים מגיעים יומיים לאחר הריאיון הבלעדי של יוסי כמיסה, מקורבו לשעבר של ליברמן, לאילה חסון שבו האשים כי ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח את ניצב בדימוס סנדו מזור.

יוסי כמיסה
יוסי כמיסה. מקורבו לשעבר של שר האוצר אביגדור של ליברמן | צילום: שישי עם אילה חסון

"מדובר בשיטות נתניהו וזו לא הפעם הראשונה", אמר ליברמן. "אנחנו זוכרים את הסיפור של בני גנץ עם הרב חבורה וישראל בכר. גם כשנתניהו נשאל בטלוויזיה האם דיבר אי פעם עם חבורה והוא משקר בטלוויזיה ואומר לא ולמחרת משמיעים שיחה של נתניהו עם חבורה. אותו דבר סיפורים עם גדעון סער".

עוד אמר ליברמן: "הוא חלאת המין האנושי שאין לו קווים אדומים. ברור שהוא מבין שכל מה שמפריד בינו לבין השלטון זה אביגדור ליברמן".

"אני מוכן ללכת היום לפוליגרף. הנה, אני קורא לו מפה, בתוכנית שלך, אם אתה, ליברמן, חושב שאני ממציא, בוא נלך, נאמת את המידע שנמצא בלהב", אמר כמיסה בריאיון. לדבריו, "אין אדם מחובר ממנו (ליברמן) בתקשורת הישראלית. הוא יודע לתפוס בין שלושה לארבעה אנשים ואיתם הוא עובד ברמות הכי קרובות. הוא יודע איך לתפוס אותם, והם עושים את דברו".

ליברמן הכחיש את הדברים וטען כי כמיסה "אדם הזוי" וכי מעולם לא עבד עבורו.

בנימין נתניהו בכנס הליכוד
בנימין נתניהו בכנס הליכוד | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של ליברמן כנגד נתניהו: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100 אלף דולרים כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".