טרופר עונה למתקפה של לוין: "הקואליציה עצרה את החקיקה מאוחר מדי"

חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי התראיין במהדורה המרכזית אחרי ששר המשפטים קרא להתנהלותו "בריונית", ואמר כי מהרגע הראשון הוא קרא להידברות. "רוצה לדעת שעשיתי הכל כדי למנוע רחובות בוערים וקרע בעם"

זמן צפייה: 04:51

חבר הכנסת חילי טרופר השיב הערב (חמישי) בריאיון במהדורה המרכזית למתקפה של שר המשפטים יריב לוין עליו, שטען שמפלגתו של טרופר, "המחנה הממלכתי", מגיעה להידברות על המהפכה המשפטית על מנת "לפוצץ את השיחות ולהעביר את המדינה" וקרא להתנהלות "בריונית". טרופר אמר: "הקואליציה עצרה את החקיקה מאוחר מדי".

"ביני בין יריב לוין ישנן מחלוקות עמוקות - ואני מביע אותן", אמר שר התרבות והספורט לשעבר על הדברים שבעקבותיהם תקף אותו לוין. "אנחנו באים בידיים נקיות, בנפש חפצה לתוך החדר ורוצים להגע להסכמות" אם נצא מהחדר בי הסכמות - יהיו פה רחובות בוערים, משבר גדול, קרע בעם ששני הצדדים כואבים ממנו. אני רוצה לדעת שעשיתי הכל כדי למנוע זאת".

Whatsapp Image 2023 03 06 At 0
שר המשפטים יריב לוין | צילום: רויטרס

"אני נמצא בנקודה שבה הקואליציה בחרה לרוץ עם משהו, בצורה מסוכנת, יא עצרה מוחר מדי מול קיר של מחאה", אמר טרופר. "אבל אני לא מסתכל על מה היה - כולנו מצולקים עכשיו. אבל אני מסתכל קדימה, אני רוצה לעשות הכל כדי למנוע את הקרע בעם ולשמור על הדמוקרטיה - זו המשימה שלי".