"בזבוז כספים": שרים לא יטוסו במטוסו של נתניהו לביקור בפראג

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להגיע לפראג לביקור מדיני בעוד פחות משבועיים ואליו יצטרפו מספר שרים בממשלה. עם זאת, מלשכתו נמסר לשרים כי לא יוכלו להגיע באותה הטיסה יחד עם נתניהו. הבסיס להחלטה אינו ברור ונמתחה ביקורת רבה עליה - שעשויה להביא לשינוי ההנחייה ולחיסכון כסף למשלם המיסים

זמן צפייה: 01:49

פרסום ראשון: בעוד פחות משבועיים ימריא ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור מדיני בפראג, שאליו צפויים להצטרף מספר שרים, אך במהדורה המרכזית פורסם הערב (רביעי) כי לשרים נאמר בימים האחרונים כי הוחלט שיגיעו לפראג בנפרד - ולא יחד עם ראש הממשלה שיטוס בטיסה נפרדת, על אף ששתי הטיסות כאמור יגיעו לפראג.

חלק מהשרים שהתבשרו על שינוי טיסה אומרים כי דובר "בבזבוז משווע של כספי ציבור", ומלבד שר הביטחון שלא יכול לטוס יחד עם ראש הממשלה באותה טיסה, שלושה שרים לפחות יחד עם יועציהם הונחו להגיע בטיסות נפרדות שיעלו כסף למשלם המיסים.

רה"מ נתניהו ורעייתו שרה לפני ההמראה לקפריסין
רה"מ נתניהו ורעייתו שרה לפני ההמראה לקפריסין | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

גם במשרד רה"מ נמתחה ביקורת בעיקר מכיוון והסיבה להנחייה איננה ברורה, ועל אף שההחלטה כבר נקבעה, מופעל לחץ לשנות אותה בכדי לא לשלם על טיסות נפרדות. מלשכתו של ראש הממשלה נמסר כי הידיעה איננה נכונה, אך באופן לא רשמי גורמים במשרד מודים שזו ההחלטה, שעוד עשויה להשתנות כאמור בעקבות הלחץ והביקורות.