מלינובסקי על פתרון משבר הדיור: "כמו לצפות לילד אחרי סקס בערב"

ב"שבתרבות" בבאר שבע אמרה ח"כ יוליה מלינובסקי בנוגע לציפיות של הציבור לפתרון משבר הדיור: "זה כמו שעושים סקס בערב ובבוקר מצפים לילד, שיהיה כבר תינוק. אין דבר כזה. הכול צריך להיות בזמן. אי אפשר לצפות שבשנה אחת של ממשלה יהיו 30 40, או 50 אלף דירות"

זמן צפייה: 00:22

באירוע "שבתרבות" בבאר שבע תקפה היום (שבת) ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) את הביקורת על יו"ר המפלגה, שר האוצר אביגדור ליברמן, ואחריותו על משבר הדיור: "זה כמו שעושים סקס בערב ובבוקר מצפים לילד, שיהיה כבר תינוק. אין דבר כזה. הכול צריך להיות בזמן. אי אפשר לצפות שבשנה אחת של ממשלה יהיו 30 40, או 50 אלף דירות".

ח״כ מלינובסקי הוסיפה שליברמן "אמר אמת" כשייחס לנתניהו שיטות של גבלס וסטלין: "תקראי לזה סטליניזם, פוטיניזם, עכשיו אנחנו בביביזם. ביבי גאון בלהשפיע על המוח האנושי. אני מאמינה שכמו שהיסטוריונים עכשיו מנתחים תהליכים היסטוריים, פה בארץ בעוד איקס שנים יחקרו מה קרה פה. השיטות הן אותן שיטות". לדבריה, "אני ערסית רוסיה, אני אומרת את האמת".

היא הוסיפה: "בממשלה הבאה ישראל ביתנו תחייב לימודי ליבה בכל מוסד חינוכי, ומי שלא ירצה בכך- לא יקבל שקל. תסתדרו לבד. ושכל הפוליטיקאים בגוש ישמעו אותנו".