הניצב המוסלמי במשטרה נגד סמוטריץ': "לא שווה התייחסות"

ג'מאל חכרוש התייחס לדברי יו"ר הציונות הדתית שאמר כי "הערבים פה בטעות כי בן גוריון לא גמר את העבודה": "מאדם אחר הייתי נעלב". ח"כ וסרמן-לנדה על שטרן: "לא צריך להיות שר או ח"כ"

זמן צפייה: 02:28

מתקפה של אחד מבכירי המשטרה נגד ח"כ בצלאל סמוטריץ': באירוע שבתרבות בבאר שבע התייחס היום (שבת) ניצב ג'מאל חכרוש, העומד בראש האגף ללחימה בפשיעה הערבית, לדבריו של יו"ר הציונות הדתית שאמר השבוע במליאת הכנסת לחברי הרשימה המשותפת כי "אתם פה בטעות משום שבן גוריון לא גמר את העבודה ב-48' ולא זרק אתכם". "אמירה כזו לא שווה התייחסות. הוא אומר דברים כאלה גם לך. הוא אומר את זה לכל אזרח נורמטיבי", אמר ניצב חכרוש למראיין רועי כ"ץ.

"כל אמירה שנאמרת, עדיף לפעמים לבדוק מי אמר אותה. כשמגלים מי אמר, שווה לא להתייחס אליה", הוא הוסיף. "אין לי כוונה לנתח את דבריו ומחשבותיו. שמעתי אותו ולא התרגשתי כי ידעתי מי אומר את הדברים האלה. מאדם אחר הייתי נעלב. אין זו אמירה ראשונה שלו ולא שנייה. היום נגד ערבים, מחר הוא יגיד את זה נגדך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שריפה במתחם קניות בקלנסווה: מבקרים פונו, חשש לקריסת המבנה

המשטרה הבריטית: רצח חבר הפרלמנט באסקס – אירוע טרור

בת 16 נאנסה – המשטרה התעלמה: "חקרו אותי כאילו אני אשמה"

[brightcove_iframe video_id='news-politics-state-policy-part-2110161500' autoplay='0' credit='צילום: דני חג'בי' desc='חכרוש על כניסת רע"ם לקואליציה' poster='' kid='1_pj1qe6rf' duration='139']

חכרוש התייחס גם לכניסת מפלגת רע"ם לקואליציה: "אכן זה רגע היסטורי ותקופה היסטורית וצריך לנצל אותה. אם לא ננצל אותה לטובת השוויוניות וכל מה שדורש האזרח הנורמטיבי ברחוב הערבי, כאילו לא עשינו כלום. אני קורא לאלה שהלכו למהלך הזה ולקחו החלטה אמיצה, שינצלו את התקופה הזאת ויעשו את השינוי. אני מאמין בשותפות ולא בבדלנות. בכל מקום אני דוגל בזה".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-state-policy-part-2110161501' autoplay='0' credit='צילום: דני חג'בי' desc='וסרמן-לנדה על אלעזר שטרן' poster='' kid='1_k9uu2btn' duration='43']

עוד באירוע התייחסה חברת הכנסת רות וסרמן-לנדה (כחול לבן) לסערה סביב שר המודיעין אלעזר שטרן. בביקורת חריפה מצידה לאור העובדה שהיא חברת קואליציה, אמרה וסרמן-לנדה: "בראייתי, אדם שעשה מעשה כמו למשל לגרוס תלונה של מי שהוטרדה מינית, לא צריך להיות שר, לא צריך להיות חבר כנסת ולא יושב ראש הסוכנות היהודית. נקודה".