סוגרים רשימות: תא"ל במיל' שרון ניר מצטרפת לליברמן

שר האוצר הודיע על הצטרפותה של ניר למפלגת ישראל ביתנו, והיא תתמודד במסגרת הרשימה בבחירות לכנסת ה-25. ניר הייתה האישה הראשונה שמונתה לתפקיד מג"דית קשר, והראשונה להתמנות לתפקיד מפקדת ביה"ס הארצי לתקשוב וסייבר. בתפקידה האחרון בצה"ל שימשה כיועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר

תא"ל במיל' שרון ניר

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע הערב (ראשון) על הצטרפותה של תא"ל במיל' שרון ניר למפלגת ישראל ביתנו, והיא תתמודד במסגרת הרשימה בבחירות לכנסת ה-25. ניר פרשה מצה"ל בשנת 2020, וכיום היא מרצה בביה"ס לממשל ודפלומטיה באוניברסיטת רייכמן, וכן מרצה בבתי ספר ובמכינות קדם צבאיות, ומכהנת כיו"ר בהתנדבות של הועד המנהל פורום דבורה.

ניר הייתה האישה הראשונה שמונתה לתפקיד מג"דית קשר, והראשונה להתמנות לתפקיד מפקדת בית הספר הארצי לתקשוב וסייבר. בתפקידה האחרון בצה"ל שימשה כיועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר.

.שר האוצר אביגדור ליברמן
שר האוצר אביגדור ליברמן | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

"אני מברך על הצטרפותה של שרון לזירה הפוליטית בכלל ולמפלגת ישראל ביתנו בפרט", אמר ליברמן, "את שרון הכרתי בעת תפקידי כשר ביטחון וגיליתי אישה פורצת דרך שקידמה נשים רבות למוקדי קבלת החלטות בעולמות הביטחון הלאומי ומדיניות החוץ. תרומתה של שרון לחברה הישראלית לא הסתכמה בשלושים שנות שירותה בצה״ל אלא תמשיך גם בכנסת. שרון ברוכה הבאה ובהצלחה".

ניר מסרה בתגובה: "כל חיי הבוגרים ראיתי את טובתה של מדינת ישראל בראש מעייני והמשימה לא תמה מבחינתי! אני מצטרפת למפלגת ישראל ביתנו מתוך תחושת שליחות והזדהות עמוקה עם הערכים והדרך ובעיקר מתוך רצון לקדם סוגיות בוערות בחברה הישראלית. השאיפה שלי היא לייצר תשתית חברתית - כלכלית מאפשרת ולעודד שיוויון הזדמנויות כך שכל אחת ואחד במדינה יוכל לקבל החלטות מושכלות עבורו ולהתקדם בחייו".