אחרי המסר המאיים - אמסלם שוחח עם המפכ"ל: "התכוונתי לגבות"

ח"כ דודי אמסלם, שפנה במליאה למפכ"ל ואמר לו כי הוא מצפה שהמשטרה "תעצור את ההפיכה" וכי תוקם "ועדת חקירה ממלכתית על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין" - שוחחו השניים: "אמסלם הביע את הערכתו הגדולה למפכ"ל"

זמן צפייה: 01:22

אחרי המסר המאיים ששיגר אמש ח"כ דודי אמסלם למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי במליאת הכנסת - השניים שוחחו היום (שלישי), ומלשכת אמסלם נמסר כי "השיחה התנהלה באווירה טובה וחיובית. חבר הכנסת הביע את הערכתו הגדולה למפכ"ל והבהיר שכוונתו הייתה לגבות אותו לפעול ככל שהוא רואה לנכון ולגנות את האיומים השונים והלחץ הציבורי המופעל עליו במטרה למנוע ממנו לשמור על הסדר הציבורי.

"השניים בחרו להמשיך הלאה ולהתעלם מרעשי הרקע, ולהמשיך לשרת נאמנה, איש איש בתפקידו ובדרכו, את אזרחי מדינת ישראל".

אמסלם אמר אתמול כי הוא דורש שהמשטרה "בראש ובראשונה תשמור על הסדר הציבורי ותעצור את ההפיכה. אני אגיד לך משהו, קובי שבתאי, אל תפחד מהם כי הם מאיימים עליך".

"יום יבוא", הוסיף אמסלם, "הוא לא רחוק. אנחנו נקים ועדת חקירה ממלכתית על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין רק על החודשיים האחרונים. אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם. אתה אחראי, זה במשמרת שלך. כל הקשקשנים פה מעודדים אותך. השוטרים שלך רוצים לפנות אותם אבל הם מפחדים".