נתניהו על נאום לפיד: "חולשה, תבוסה והרכנת ראש"

ראש האופוזיציה תקף את נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם, ואמר כי לפיד "מכניס את ישראל ישר לתוך הבור הפלסטיני". לגבי איראן אמר כי לפיד "בניגוד אלינו, לא עשה כלום". גם שרת הפנים שקד התנערה מדבריו של רה"מ: "מדבר בשם עצמו"

זמן צפייה: 00:46

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב הערב (חמישי) לנאומו של ראש הממשלה יאיר לפיד בעצרת הכללית של האו"ם, ובסרטון שפרסם אמר נתניהו: "הערב שמענו נאום שכולו חולשה, תבוסה והרכנת ראש". בתגובתו של נתניהו נאמר כי "אחרי שהממשלה בראשותי הורידה את המדינה הפלסטינית מסדר היום העולמי, אחרי שהבאנו 4 הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב שעקפו את הווטו הפלסטיני, לפיד מחזיר את הפלסטינים לקידמת הבמה העולמית ומכניס את ישראל ישר לתוך הבור הפלסטיני".

עוד הוסיף נתניהו: "אני מודיע לך לפיד: אני וחבריי לא נאפשר זאת. לא ניתן להקים חמאסטן על גבול כפר סבא, פתח תקווה ונתניה. לא נחזיר את ישראל לאסון אוסלו. לפיד מסכן את עתידנו וקיומנו גם בנושא הפלסטיני וגם בנושא איראן".

כמו כן, הוסיף ראש הממשלה לשעבר: "בזמן שאיראן דוהרת להסכם גרעין שמסכן את עצם קיומה של מדינת ישראל, לפיד לא עושה כלום. במשך יותר משנה הוא נרדם בשמירה. בניגוד אלינו, לפיד לא נלחם נגד איראן בקונגרס האמריקני, בתקשורת האמריקנית, בסנאט האמריקני. הוא לא עשה כלום".

ראש האופוזיציה סיים את דבריו ואמר: "אנחנו נחזיר לישראל ממשלה חזקה שתמנע מדינה פלסטינית, תבלום את איראן, תחזיר את הכבוד הלאומי ואת ישראל למעמד העולמי שהיה לה ושאתם כל כך ראויים לו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209222010' autoplay='0' credit='' desc='שרת הפנים איילת שקד על נאומו של לפיד' poster='' kid='1_mqv1gt93' duration='']

גם השרה איילת שקד הגיבה לנאום בסרטון שפירסמה, בו אמרה באנגלית: "יאיר לפיד מדבר בשם עצמו כשהוא תומך במדינה פלסטינית. זהו תעלול בחירות חסר משמעות. לעולם לא נרשה הקמת מדינת טרור פלסטינית בלב ישראל. מדינה שכזו תהיה מושבה של קיצוניים, כר טיפוח לטרור ומקור לאי-יציבות אזורית".