בן ברק על הציונות הדתית: "קרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"

חבר הכנסת מטעם יש עתיד אמר בריאיון ברדיו צפון: "המפלגה מסוכנת ואנטי דמוקרטית, עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים". בציונות הדתית דרשו התנצלות מיידית. בן ברק: "בואו נרגיע את הציניות וההתייפייפות"

חבר הכנסת רם בן ברק
חבר הכנסת רם בן ברק | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) אמר היום (שני) בריאיון לרדיו צפון כי מפלגת הציונות הדתית  מסוכנת ואנטי דמוקרטית. "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש", אמר בן ברק, "ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים". זמן קצר לאחר מכן דרשו בציונות הדתית מראש הממשלה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד לגנות את דבריו ולהתנצל בפני הציונות הדתית.

"עוד ח"כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה", נמסר ממפלגת הציונות הדתית, "אותו ציבור שבן ברק מכנה כמסוכן ואנטי-דמוקרטי - הוא זה שתורם תרומה משמעותית למדינת ישראל וביטחונה כולל אחוז השירות הגבוה ביחידות לוחמות בצה"ל, ולצערנו גם בבתי העלמין. לפיד צריך לגנות מיד את האמירה הזו ולהתנצל בפני הציבור הדתי לאומי".

ח"כ רם בן ברק מסר: "בואו נרגיע את הציניות וההתייפייפות - אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואני מכבד את כל מי שמבחירה מחליט לנהוג כך אחרת זכותו - איש באמונתו יחיה. כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ בן גביר זה יהיה בכפייה. הניסיונות לרכוב על אמירה כזאת או אחרת לצרכי בחירות היא נלוזה".