נתניהו לאחר ההתבטאויות של בנו: "לא מסכים עם דבריו"

ראש הממשלה המיועד התייחס לדבריו של בנו יאיר מסוף השבוע האחרון, שטען כי "בפרקליטות ובמשטרה בגדו במדינה". בתוך כך, נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו"

יאיר נתניהו ואביו - ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו
יאיר נתניהו ובנימין נתניהו | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90, רויטרס

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) לדבריו של בנו יאיר מסוף השבוע האחרון, בהם טען כי "בפרקליטות ובמשטרה בגדו במדינה". בתוך כך, נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו. אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר שפורסמו אתמול".

כזכור, בתוכנית הרדיו של יאיר נתניהו ששודרה בסוף השבוע בתחנת "גלי ישראל", כשהתייחס למשפט של אביו טען נתניהו כי "הבכירים בפרקליטות ובמשטרה שהיו מעורבים בזה - כל אחת מהעבירות שהם עשו - שווה חמש שנות מאסר. הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון, לא מתוך ראיית מנהרה. הם ידעו שהם תופרים תיק. מבטלים את הבחירה של העם הישראלי - בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה - וכולם מוזמנים להסתכל בספר החוקים ולראות מה העונש. זה לא כלא".

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו בכניסה לדיון בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני פלאש 90

לאחר פרסום דבריו בתקשורת, יאיר נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו, ובחר לתקוף את "תקשורת השמאל": "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי, למרות שאני אמור להיות רגיל לכך כבר". עוד הוא הוסיף: "כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא, יכול להבין בקלות שהמטרה בדברי ברדיו היא להדגיש למאזינים את חומרת העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר, ובוודאי שלא קראתי לפגוע באיש".