בנט לחברי סיעתו: "אין לנו על מה להתנצל"

ראש הממשלה שוחח עם חברי הכנסת שלו וביקש מהם "להרים את הראש מהטוויטר" לדבריו והבהיר: "הצלנו את המדינה. אף אחד מאיתנו לא שינה את ערכיו. מה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור?"

נפתלי בנט בנאום במליאה
נפתלי בנט בנאום במליאה | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

בצל המתקפות נגדו, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב (שני) את חברי סיעתו ימינה ופנה אליהם תוך שהוא אומר: אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".

בנט המשיך ואמר: "האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות. כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם במשך שנים. אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר".

עוד אמר ראש הממשלה: "צריך להגיד את האמת - הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה. אין נושא שאנחנו נוגעים בו ולא מוצאים הזנחה. פשוט הזנחה כדרך חיים. אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק. זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשייה שלנו".

בנט הציג לחברי הסיעה את ההישגים: "תראו מה עשינו בארבעה חודשים: הוצאנו את המדינה מסחרור, הוצאנו את המדינה מגל הדלתא. אנחנו הולכים להעביר תקציב עם חוק הסדרים חסר תקדים.  אנחנו הולכים על מהלך של התעצמות, של בניין הכוח של צה"ל בהיקף שלא היה, אנחנו הולכים להתעצם כדי להיות מעל כל אויבנו".

לסיכום אמר: "הכסף שחסנו בלי סגרים יילך לביצור היכולות הביטחוניות של מדינת ישראל לשנים. מה היה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור? שאנחנו נלחמים בפשיעה הערבית והקצנו לצורך זה 2.5 מיליארד שקל? שאנחנו מורידים מחירים של עגלות, של בקבוקים, של מילקי?".