בנט לחדשות 13: "אם נתניהו יציע לי את תיק הבריאות - אקח אותו"

שר הביטחון נשאל על התקיפה אמש בסוריה שמיוחסת לישראל ואמר: "לא אתייחס לדיווחים - אנו רוצים שאיראן תצא מסוריה". כשנשאל מדוע לא נכח במסיבת העיתונאים ענה: "הייתי עסוק במשהו אחר אתמול"

זמן צפייה: 07:35

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס הערב (שלישי) לאפשרות שיוצע לו תיק הבריאות, לאחר פרישתו של ליצמן מהתפקיד, ואמר כי "אם נתניהו היה מציע לי להיות שר הבריאות, עם סמכויות מלאות על המערכה מול קורונה ועם הסמכויות להקים גוף לאומי נגד מגיפות, הייתי עושה את זה, כי זו משימה לאומית. הוא לא הציע".

"אני יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות שם", ציין, "להקים מערך כדי שאם חלילה תהיה התפרצות נוספת שבהחלט עלולה להיות לקראת הסתיו - שלא עוד פעם נצטרך להרוס את כלכלת ישראל".

שר הביטחון נפתלי בנט בריאיון במהדורה המרכזית
שר הביטחון נפתלי בנט בריאיון במהדורה המרכזית | צילום: חדשות 13

בנט נשאל על התקיפה המיוחסת לישראל שאירעה אמש בסוריה ואמר כי "אני לא הולך להתייחס לדיווח כזה או אחר. אנחנו רוצים שאיראן תצא מסוריה – אין להם מה לחפש שם. אנחנו מצפים מהם לצאת ולהתעסק בעניינים הפנימיים שלהם - ויש להם הרבה צרות מבפנים".

כשנשאל מדוע לא נכח במסיבת העיתונאים אמש בנושא אסטרטגיית היציאה, בה נכחו רבים משרי הממשלה, אמר כי "הייתי עסוק במשהו אחר אתמול בלילה". עוד ציין בנושא מסיבת העיתונאים כי "אני לא באתי לפוליטיקה בשביל לקבל חום ומחמאות, כשאני רוצה חום אני פונה לכלבה שלי ליצ'י".

שר הביטחון התייחס גם לממשלה המסתמנת, ובתשובה לשאלה האם המחוייבות לנתניהו ולבלוק הימין הייתה טעות אמר כי "אני פעלתי למען הערכים שבהם אני מאמין, אני איש ימין, זה לא סוד. פעלנו לא למען אדם אלא למען הדרך שלנו. ימים יגידו, הכדור מונח אצל נתניהו". עוד ציין השר כי "אני מאוד מקווה שהוא ירצה לשמור על הבלוק, אבל לא נולדתי שר".