כשאריה דרעי נעזר בבצל לבכות על המרן

לפני מערכת הבחירות האחרונה והפיצול בש"ס, החל מאבק אמיתי בין אריה דרעי לאלי ישי למיהו ממשיך דרכו של הרב עובדיה יוסף

אריה דרעי

אחד הקרבות היצריים ביותר במערכת הבחירות האחרונה עסק בשאלה - מי הוא ממשיך דרכו האמיתי של הרב עובדיה יוסף. היום (שני) בתכנית "אנשים" עם חיים אתגר, ישודר ריאיון מיוחד עם בני אלבז החושף לראשונה תמונות מתוך צילומי קליפ בחירות שערך עם דרעי, במהלכו נדרש מנהיג המפלגה לבכות על מותו של הרב, מתקשה ואף נעזר בבצל.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מי שנחשב לזמר הבית של ש"ס ונמצא במחלוקת כספית עם אריה דרעי הקליט לאחר מותו של הרב עובדיה קליפ לזכרו. הקטע הזה שצולם לפני הבחירות האחרונות במסגרת הקמפיין של ש"ס. דרעי מתועד במהלך צילומי קליפ לשיר יחד עם אלבז, המטרה להדגיש את הזיקה ואת הגעגוע של יו"ר התנועה החדש- ישן, למרן, הרב עובדיה יוסף המנוח.

כשהמצלמות נדלקות והקלטת הקליפ בעיצומה, דרעי נדרש להחצין רגש, איש אינו מטיל ספק בצערו של דרעי על מות הרב עובדיה, אבל הצילומים מתארכים והדמעות לא ממהרות לרדת מעצמן. בשלב הזה עובדי ההפקה המסורית אלתרו וספקו לדרעי בצל, ש"יעודד" את הדמעות להגיע.

תגובת ספי שקד מנהל הקמפיין של דרעי: "אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות.

הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת.