ח"כ אבידר: "לשרה נתניהו יש יותר עוצמה מראשי הממשלה האחרונים"

הח"כ מישראל ביתנו תקף את רעיית רה"מ ואמר כי "אם היא תתמנה לראשת ממשלה, הנייה לא יקבל 25 מיליון דולר כל חודש, אלא 25 מיליון קרציות". הליכוד: "ליברמן שולח את אנשיו להשתלח בפראות"

זמן צפייה: 01:58

ישראל בוחרת: חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) תקף היום (שישי) בחריפות את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. "אני חושב שיש לה עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות", אמר אבידר. "אם שרה נתניהו תתמנה לראשת ממשלה, אסמעיל הנייה לא יקבל 25 מיליון דולר במזוודות כל חודש, אלא 25 מיליון קרציות". הדברים נאמרו באירוע "שישיתרבות" של קק"ל, בעמק המעיינות.

הליכוד מסרה בתגובה לדברים כי "ליברמן שולח את אנשיו להשתלח בפראות נגד רעיית ראש הממשלה. ככה זה שכאין שום דבר להציע חוץ ממילים ריקות ואפס מעשים - משתוללים ומקללים. ליברמן צריך להתבייש".

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו | צילום: רויטרס

במהלך האירוע, התייחס אבידר גם למפלגות החרדים ואמר כי "צריך לשחרר את המקום של גפני בוועדת הכספים והמזל יזוז". "צריך להזיז את ליצמן כדי שתושבי ישראל יקבלו שירותי בריאות ראויים", הוסיף אבידר. "צריך להזיז את אריה דרעי ממשרד הפנים כדי שמועצות מקומיות יקבלו סיוע, צריך לשחרר את סמוטריץ' ממשרד התחבורה כדי שהרכבת תעבוד בשבת".

כמו כן, התייחס אבידר למתיחות בדרום ואמר כי "אם החלטת להפוך להיות סמרטוט רצפה אל תתפלא שכל השכונה מגיעה לנגב עליך את הרגליים. חמאס לא מפחד מישראל ולא יפסיק לפגוע למרות דברי ביבי בתרגילי צה"ל".

אלי אבידר
אלי אבידר | צילום: החדשות 13

כזכור, המתיחות בין הליכוד לישראל ביתנו נמצאת בשיאה מאז ההחלטה על הליכה לבחירות נוספות. מיד לאחר ההצבעה על פיזור הכנסת, תקף ראש הממשלה נתניהו את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וטען כי הוא "חלק מהשמאל".

מאז, עסוקים במפלגות בתקיפות הדדיות, כחלק מהמאבק על קולות הימין בבחירות. על פי הסקרים עד כה, ישראל ביתנו מהווה לשון מאזניים, וללא תמיכתה, נתניהו לא יוכל להרכיב קואליציה.

מסקר חדשות 13 שפורסם בשבוע שעבר עלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, גוש הימין, ללא ליברמן, היה גובר על גוש המרכז-שמאל עם 57 מנדטים, בעוד הגוש המתחרה היה מקבל 55 מנדטים בלבד. זאת, בניגוד לסקר שלפניו, שחזה 61 מנדטים לגוש המרכז-שמאל. מפלגת הליכוד ביחד עם כולנו הייתה זוכה ל-31 מנדטים, ומפלגת כחול לבן הייתה מקבלת 29 מנדטים - ירידה מהסקר הקודם שבהן זכו המפלגות ל-32 מנדטים כל אחת. לאחר הפריימריז לראשות העבודה, שבהן ניצח עמיר פרץ, מתחזקת המפלגה ומקבלת 7 מנדטים, זאת בעוד מפלגתו של אהוד ברק זוכה באותו מספר מנדטים כמו בסקר הקודם - 6.