דרעי במתקפה על בנט: "ליצן, חושב שיקבל אהדה אם יכה בחרדים"

יו"ר ש"ס התייחס בריאיון לחדשות 13 לדבריו של רה"מ מוועידת ג'רוזלם פוסט לפיו יש להחליש את כוחם הפוליטי של המפלגות החרדיות ואמר כי "בנט מיואש, חשב שמעשה ההונאה שלו ירים אותו למעלה"

זמן צפייה: 04:35

יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, התייחס הערב (שלישי) בריאיון לחדשות 13 לדבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט בוועידת ג'רוזלם פוסט, לפיו יש להגביל את כוחן של המפלגות החרדיות בכנסת, ותקף את בנט ישירות: "לבוא ולהגיד למיליון איש שקיבלו ביחד במערכת הבחירות 16 מנדטים שיש למעט בכוחם - מי אתה בכלל ובשם מי אתה מדבר? ליצן".

עוד המשיך לומר שר הפנים לשעבר: "מי שאמר את האמירה הזו הוא לא ראש ממשלה שהעם תמך בו והביע בו אמון. זה הגיע מאדם שהקים ממשלה בגניבה, הונאה ותרמית". כמו כן, הוסיף דרעי: "בנט עכשיו מיואש לגמרי, הוא חשב שמעשה ההנואה שלו ירים אותו למעלה, ועכשיו כשהוא רואה איך הוא יורד לקו אחוז החסימה, הוא מנסה את מה שליברמן ניסה - 'הכה בחרדים ואולי תקבל יותר אהדה'".

יו''ר שס אריה דרעי
יו''ר שס אריה דרעי | צילום: חדשות 13

כזכור, מוקדם יותר היום ראש הממשלה בנט אמר בוועידה של עיתון "ג'רוזלם פוסט" כי "אנחנו צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם". חבר הכנסת מיהדות התורה יעקב ליצמן הגיב לדברים ואמר: "כשהוא היה זקוק ל'השפעה החרדית' הוא ידע להתחנן לעזרתה".

בתגובה, ח"כ ליצמן אמר כי "כשבנט מדבר על הצורך להגביל את ההשפעה החרדית הוא שוכח כמה הוא השתמש בה לצרכיו הפוליטיים ולמען הציבור שהוא ייצג בעבר. בשעתו, בעבר הלא רחוק כשהוא היה זקוק ל'השפעה החרדית' הוא ידע להתחנן לעזרתה".