אמסלם לאחר הסערה: "המילים לא נאמרו - מבוסס על שקרים"

חבר הכנסת מהליכוד שנטען כי "צריך להכניס אותם (יועצים משפטיים) למכלאות" הגיב בפייסבוק וכתב כי הטענות הן שקריות. "לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד"

זמן צפייה: 03:30

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד הגיב הערב (שבת) בפייסבוק שלו לסערה שעוררו התבטאויותיו בהקלטה מטוויטר. "אמרתי ולא אתנצל על כך - כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון". לטענת אמסלם, הדברים לא נאמרו כלפיי שמאלנים כפי שנטען.

"הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת", כתב אמסלם בפוסט שעלה במוצאי השבת. "הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (שמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט".


"לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא? לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא? אז לא עוד. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי".

בהקלטה מדבר אמסלם על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וטוען כי עליו לייצג את הממשלה ולא לפעול נגדה. בסוף הטיעון הוא אמר "אני חושב שאנחנו צריכים להיות מפוקחים, להבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום - לא תהיה מדינה יהודית".

כזכור, חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ פנתה במכתב ליו"ר ועדת האתיקה, ח"כ יוראי להב-הרצנו, בדרישה לכנס בדחיפות ועדת האתיקה, שעדיין יש ספק אם תוקם, במטרה לדון בהתבטאויותיו של ח"כ אמסלם, בהם לטענתה יש חשד להסתה ואלימות של ממש.

בין ההתבטאויות שציינה רוזין במכתב: "אנחנו נדרוס אתכם", "אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות". רוזין הוסיפה כי "מדובר בהתבטאויות מסוכנות וחמורות הפוגעות בכבוד הכנסת. עלינו להוקיע את דבריו של אמסלם ולהוציא מסר חד משמעי לציבור: להתבטאויות אלה אין מקום בחברה הישראלית, קל וחומר בבית המחוקקים של מדינת ישראל".