ה"משתה" של רגב: השרה כ"פסל החירות" נגד ה"אנרכיסטים"

שרת התחבורה ערכה "משתה" בראשון לציון - והאירוע הפך יעד למתנגדי המהפכה המשפטית. היא תקפה את המפגינים שמחו מחוץ למספרה בכיכר המדינה שבה שהתה רעיית רה"מ: "לא חושבת שנשאר אדם במדינה שלא הזדעזע מהמראות של אשת ראש הממשלה מחולצת על-ידי מאות שוטרים וניידות"

זמן צפייה: 01:24

שרת התחבורה מירי רגב ערכה הערב (שבת) את הכנס המסורתי שלה לפורים, שאותו היא מכנה "המשתה" כשהיא מחופשת לפסל החירות. היא תקפה את המפגינים נגד המהפכה המשפטית: "אני קוראת לכם אזרחי מדינת ישראל, אל תפלו לדה לגיטימציה, להפחדות ולהיסטריה שמנסים לזרוע בציבור. הם מייצרים היסטריה מסיבות פוליטיות מבלי שיש לזה אחיזה במציאות".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2304031212' autoplay='0' credit='ספיר לוי' desc='רגב על המפגינים מחוץ למספרה: "קסבה של טרור"' poster='' kid='1_cr6r9wz4' duration='']

היא הוסיפה: "אנחנו בעד הידברות ואני קוראת להידברות ללא תנאים מוקדמים וללא עצירת החקיקה אני קוראת ליושבי ראש האופוזיציה תתעשתו ומהר, תנהגו בצורה אחראית, קבלו בכבוד את דין הבוחר. הם מפיצים שקרים בכל התחומים. וכל זאת כדי למנוע את נפילת ממלכת השופטים. והעם חשש הוא ולא ידע, האם זה סיפור או אגדה, למי להאמין. מדובר בליצני חצר, להטוטני מילים, הטובים בהטרלות, מסכי עשן, ותעלולים, שכל רצונם זה להפחיד ולהפיץ שקרים. אנרכיסטים מפסידנים, שמנסים להביא למלחמת אחים".