אלופת אירופה חושפת: סודות הריקוד על עמוד

היא נחשפה לציבור של מצקצקים ומרימי גבה, נתקלה בזלזול ואפילו מקרים קשים של שפה בוטה והטחת עלבונות, אבל בסוף תחום הפול דאנס התפתח והיא הגשימה את חלומה. אלופת אירופה בפול דאנס, נטע לי לוי, מדגימה

זמן צפייה: 07:17

אין סיכוי שלא נתקלתם בענף הזה בשנים האחרונות. אולי אפילו כיניתם אותו בשגגה "ריקוד על עמוד", אך ראו הוזהרתם - בקהילת הספורטאים ההולכת וגדלה בעולם כנראה שלא יקבלו זאת בעין יפה. מהיום אמרו - פול דאנס.

"מאז שאני קטנה הייתי עצמאית וידעתי מה אני רוצה", מספרת אלופת אירופה בפול דאנס, נטע לי לוי, "אהבתי ספורט, ריקוד ואתגרים והייתי בחוגים של בלט וריקוד מאז שאני זוכרת את עצמי. הייתי פעילה ואתלטית במשך כל חיי. בחו"ל נחשפתי למופעי קברט וקרקס ברמה מאוד גבוהה ואז גם הבחנתי בכך שנפתחים סטודיואים לפול דאנס כפעילות גופנית, החלטתי להתנסות בזה, אהבתי את זה וידעתי שזה זה ואני שייכת לשם.

אולי יעניין אתכם גם:

מה אתם באמת יודעים על תזונה?

אופניים בדרכים: 20 עצות מועילות לרוכבים

מי ביקש קוביות ולא קיבל

אימון בטן ב-7 דקות בלבד

"לפני 11 שנה פתחתי את הסטודיו הראשון בארץ - 'פאנקי גודס', ומאז עוד הרבה נפתחו. אחרי שהוא נפתח, נחשפתי לציבור של מצקצקים ומרימי גבה, נתקלתי בזלזול ואפילו מקרים קשים של שפה בוטה והטחת עלבונות. בסוף הצלחתי, והוכחתי שלא מדובר בטרנד, זנות או חשפנות, והתחום הזה התפתח מעבר לכל חלום שלי. השתתפתי בתחרויות, זכיתי באליפות אירופה, ייצגתי את ישראל באליפות עולם בשנת 2018 - התחרות הכי קשה בענף. יצא סרט דוקו על העשייה והתחרויות שלי בשנת 2013, ובאותה שנה זכה בסרט הטוב ביותר בפסטיבל 'דוקאביב', הוא הציג את התחום נגד עיניים אחרות"
.

תגיות: ריקוד