"תכניס אותי לחלל עם מלא בנות אחרות ואני ישר אמצא איפה הן יותר טובות ממני"

נעה כסיף מספרת על ההחלטה הדרמטית שלה לפרוש מ"אהבה חדשה" רגע לפני הסוף (חמישי אחרי החדשות): "יש לי עקצוץ בלב אבל אני שלמה עם ההחלטה כי זה נבע ממקום שבו שמתי את עצמי במרכז"

זמן צפייה: 06:45

נעה כסיף הייתה אחת הרווקות היותר בולטות בתוכנית הריאליטי "אהבה חדשה", שמגיעה לסיומה הדרמטי בחמישי אחרי החדשות. נעה עוררה הרבה הדים במהלך העונה, בין אם כשדיברה על הפתיחות המינית שלה ובין אם כאשר פתחה נושא רגיש במיוחד והודתה שאיננה יכולה ללדת. ולכן קשה לומר שהיה זה מפתיע שאישיות דומיננטית כמותה בחרה לסיים את דרכה בתוכנית על ידי פרישה ממנה רגע לפני הסוף.

נעה כסיף
שלמה עם ההחלטה לפרוש - נעה כסיף | צילום: רשת 13

למה פרשת?

כששחר הלך, לא היה לי כוח יותר. זה אמנם רק שלושה ימים אבל זה שלושה ימים אינטנסיביים של לפתוח את הלב ולנסות להכיר את הצד השני.

את חושבת שהרתעת את שחר?

יכול להיות שהפתיחות שלי והתחושה שנורא נוח לי בחלל מסוים, עשויה, וכנראה בצדק, לגרום לבן אדם להרגיש לא בנוח. אולי לא נתתי לו מספיק מקום. לדעתי, המצלמות הרגישו לו יותר מדי כחומה חוסמת והוא לא הצליח להיפתח.

איך את הסתדרת עם המצלמות?

זה יישמע מונפץ אבל בשלב מסוים שכחתי שהן קיימות. התנהגתי רגיל.

אולי יעניין אתכם גם:

לגזור ולשמור: איך תדעי שמצאת את "האחד"

מחפשים אהבה חדשה? הירשמו עכשיו

פגוש את ההורים: איך תעברו את המפגש הראשון בשלום

אהבה חדשה, עונה 1, פרק 10: לפגוש את ההורים

מה קרה שם שאמרת שאת לא מוכנה לתת יותר צ'אנסים?

הרגשתי שזה קרב לא הוגן, שנתתי ונתתי והצד השני לא רצה לתת אותו דבר. אני חושבת שגם מה שהשתלב ביחד עם כל הסיטואציה זה שקינאתי נורא בשלוש הבנות האחרות. קנאה בבנות אחרות, זה משהו שאני חיה איתו. תכניס אותי לחלל עם מלא בנות אחרות ואני ישר אמצא איפה הן יותר טובות ממני.

את מבינה שזה שלך?

ברור שזה שלי. חשבתי שפתרתי את זה עם עצמי בתוכנית עד לאותו רגע. קינאתי נורא שהן נשארות עם בחור וכאילו הולך להן, ולי לא.

אהבה חדשה

אהבה חדשה - אירוע ההחלטה, חמישי אחרי החדשות, ערוץ 13