לגזור ולשמור: איך תדעי שמצאת את "האחד"

איך תדעי שהגבר שבחרת לבלות איתו הוא אהבת חייך הנצחית, האביר על הסוס הלבן והתגשמות כל חלומותייך? יש כמה סימנים שיעזרו לך להבין האם זכית או שאולי שווה שתשקלי מחדש את מערכת היחסים

Shutterstock 572240722

כשזה מגיע למערכות יחסים הטוב והרע הם עסקת חבילה. אבל כשמדובר בהחלטה מי יהיה האחד, חשוב מאוד לא לטעות.

בחירת בן זוג לחיים מתבססת על מכלול של דברים, ביניהם מן הסתם גם אהבה אבל לא רק. יש לא מעט זוגות שמחליטים למסד את הקשר מהר מהר בלי להכיר לעומק ואז מוצאים את עצמם על מדרגות הרבנות (פחות בריקודים וצהלולים, יותר בגירושין). אז איך בכל זאת אפשר לדעת שהגבר שאיתך הוא האחד? האם זה משהו שאפשר לדעת רק לאחר תקופה ארוכה? אין תשובה נכונה לשאלות האלו, אבל הסימנים הבאים אולי יעזרו לך להבין.

  1. את אוהבת את הדברים המוזרים שבו

הפרצופים המצחיקים, ההרגלים המוזרים שלו בבוקר והניואנסים הקטנים שייחודיים רק לו. אין מה לעשות, את אוהבת את השטיקים הקטנים והמוזרים שבו ואם את ממש מרחיקת לכת את גם זורמת איתו. האישיות שלו קסומה בעינייך וזה לגמרי גורם מכריע במבחן האם נועדתם להיות יחד.

Shutterstock 140134606
צילום: Shutterstock
  1. הוא דואג להראות לך כמה הוא מחויב אלייך

הוא לא חייב לעשות את זה במודע כל הזמן, זה בדברים הקטנים שהוא עושה בתכנונים עתידיים שלו או המחויבות שלו לקשר שכובשים אותך וגורמים לך להרגיש ביטחון בקשר.

  1. הוא לא מפסיק להפתיע אותך

ואם את אחת כזו שמגלה מיד הפתעות ובכל זאת הוא הצליח, זה אומר כבר הכל. הוא דואג להיות חדשני ומפתיע כדי שאף פעם לא ישעמם, כשאת איתו את מרגישה ביטחון ושאת יכולה להביע את דעתך בכל נושא וזה רק יתרום לקשר ביניכם.

Shutterstock 1601813269
צילום: Shutterstock

עוד בנושא:

"תנצלו כל רגע להנות ממה שנשאר": הבנות ולירון בשיחה אחרונה לפני ההחלטה הגורלית

אהבה חדשה, עונה 1, פרק 10: לפגוש את ההורים

רגע האמת מגיע - מי מהזוגות ימשיך ביחד גם מחוץ לדירה?

אירוע ההחלטה הגדול - שעומד לשנות לבנות את המשך החיים

  1. הוא גורם לך להימשך אליו יותר ויותר

הוא משקיע בטיפוח האישי שלו, מתבשם ומתלבש לכבודך, ויודע שהוא צריך תמיד לעבוד ולוודא שהאהבה והחיבה שלך אליו רק גדלה.

Shutterstock 280653731
צילום: Shutterstock
  1. התוכניות שלכם לעתיד דומות

זה תמיד סימן טוב אם העתיד שכל אחד מכם מדמיין הוא דומה. זה יעזור לכם בעתיד כשתחליטו לקח את הזוגיות שלכם צעד קדימה וימנע חיכוכים שעלולים לצוץ ככל שמתקדמים בקשר.

  1. הוא גורם לך להיות בן אדם טוב יותר

זה אולי אחד הסימנים המובהקים ביותר. חשוב מאוד לשים לב אם את נמצאת במערכת יחסים בה את מרגישה בכל יום מחדש גרסה טובה יותר של עצמך. אם מצאת גבר שנותן לך מוטיבציה להיות אישה טובה יותר, שדוחף אותך לחיות חיים טובים כמה שאפשר, ברכות, מצאת את הגבר שאיתו תוכלי לבלות את שארית חייך.

Shutterstock 789710596
צילום: Shutterstock
  1. אתם מצליחים להתגבר על הריבים שלכם בצורה בוגרת

אין זוג שלא רב. ואם אתם כאלו שלא רבים, זאת נורת אזהרה ראשונה שאולי משהו לא תקין בקשר. אם אתם כן רבים והוא לא גורם לך להרגיש רע עם הכנות שלך או אשמה שלא הסכמת איתו בוויכוח, הוא מאפשר לך להביע את דעתך גם אם היא נוגדת את שלו, זה סימן שאתם במקום טוב ומוכנים להתקדם לשלב הבא.

 

אז אם הגבר שלך גורם לך להרגיש מוערכת ושווה, מעניק לך השראה ונותן לך מוטיבציה להגשים את עצמך ואת החלומות שלך, אם הוא לא מקובע על כל דבר ופתוח לנסות דברים חדשים אבל יחד עם זאת דואג להפתיע אותך בכל יום מחדש, סימן שהזוגיות שלכם נמצאת במקום טוב ומצאת את "האחד". תקשיבי לתחושות הבטן שלך ותני לפרפרים להתעופף, אין כיף מלהרגיש שהגבר שאיתך הוא הגבר של חייך.

 

"אהבה חדשה" - אירוע ההחלטה, חמישי אחרי חדשות 13