הטרנד הקולינרי החדש: מארזי סושי מיוחדים להכנה ביתית

עוד המצאה מוצלחת מימי הקורונה - בני הזוג יסמין תדמור יושין ואנטון יושין יצרו קיטים נפלאים ומעוצבים ובהם מרכיבים להכנה קלה ומהירה של סושי - כל הפרטים

זמן צפייה: 06:19

לפני הקורונה כל אחד מהשניים עבד ולמד סביב השעון, אך בזכות הזמן שהתפנה כשהכל מסביב נדם, נולד הרעיון ובני הזוג יסמין תדמור יושין ואנטון יושין יצרו קיטים נפלאים ומעוצבים ובהם מרכיבים להכנה קלה ומהירה לסושי.

אנטון סושימן כבר עשור. "עשיתי אירועים וסדנאות, חקרתי ואני מאוד מבין את העולם היפני והסושי בפרט", סיפר. "לאורך השנים כל מי שסביבי מאוד רצה שאכין לו ואלמד אותו להכין סושי".

"במהלך הקורונה, פתאום אחרי שנים ששנינו עובדים ולומדים סביב השעון התפנה לנו זמן שהוא רק שלנו ובאחת מהשיחות אנטון הציע את הרעיון ליצירת מארז מוכן להכנת סושי", הוסיפה יסמין. "אני ישר קפצתי על ההזדמנות לפרויקט משותף והתחלנו בדירה שלנו בתל אביב, לדמיין איך זה יהיה. בן זוגה של אחותי התנדב לעצב לנו את הקיטים."

עוד בנושא:

איך מכינים פשטידה דלת קלוריות ופסטה בריאה?

מלכות לבנות: עוגות הגבינה הכי טובות לשבועות 2020

חוגגים שבועות בערוץ 13 | מתחם המתכונים המלא לחג השבועות

הקיט למעשה הוא סוג של בית ספר לסושי בקופסא. יש בו את כל המרכיבים שצריך בשביל להכין סושי ( מלבד הדגים / ירקות /פירות ) שכל אחד מחליט מה הוא רוצה וקונה בעצמו. הקיט מכיל הוראות הכנה ( משלב האורז ועד הגלגול) ובנוסף הוא מגיע עם סרטון הדרכה. מתאים למתחילים, מתקדמים ומה שביניהם.

מה אפשר להכין מהקיט? הזוג יושין מדגים:

רול שמנת- שמנת, בטטה אבוקדו, עירית בציפוי פנקו ומעט שומשום שחור.

רול ציפוי שמנת ואבוקדו- גזר, מלפפון, בצל ירוק ושיטאקי בציפוי שמנת אבוקדו ורצועות צ'ילי.

רול סברס טופו- טופו, סברס, בטטה בציפוי שבבי ארטישוק ירושלמי וקריספי בטטה.

רול טבעוני- גבינה טבעונית, סלק, עירית, אבוקדו בציפוי מלפפון / זוקיני.

רול בציפוי סלק- צנון יפני, שמנת, עלי בייבי ואבוקדו.

ניגירי ענבים, ניגירי קיווי ניגירי אבוקדו וניגירי צנון.