איך נראה שיערה של ילדה שלא הסתרקה 50 ימים בגלל הקורונה?

ההקופה הארוכה בבית במהלך תקופת הקורונה גרמו לאופל בת ה-12 להזניח את שערה, שהחל להסתבך ולהפוך לראסטה, והיא נאלצה לדחות את חגיגת בת המצווה שלה

זמן צפייה: 07:37

הימים הארוכים בבית במהלך תקופת הקורונה גרמו לאופל פלווריזדה בת ה-12 להזניח את שערה ולא לסרק אותו במשך כ-50 ימים. כתוצאה מכך השיער החל להסתבך ולהפוך לראסטה, ואופל שהתביישה במראה, פחדה לצאת מהבית כאשר חזרו הלימודים בבתי הספר. לאחר בירורים רבים מול ספרים שלא הניבו פתרון, אמה של אופל הגיעה למעצבת השיער דנית אנקר, שעמלה במשך 5 ימים עד שהצליחה להתיר את כל הקשרים בשיער של אופל ולהשיבו למצבו הקודם.

עוד בנושא:

כך נמלט יואל לוי מהכת החרדית בגואטמלה

ירין הוצא מצילומי ספר המחזור כי לא הסדיר חוב לבית ספר

"במהלך הזמן של הקורונה חפפתי את השיער ואחר כך התעצלתי להסתרק ואספתי ישר לגולגול כשהוא רטוב", סיפרה אופל. "הלכתי לישון ככה ולא פתחתי אותו שבועיים. באיזשהו שלב הבנתי שאני לא מצליחה לפתוח את הגולגול ולסרק אותו. בהתחלה פחדתי לבקש עזרה מאמא שלי כי חשבתי שהיא תכעס, אבל אחר כך הבנתי שאין לי ברירה. אימא שלי התקשרה לכל מיני ספרים והם אמרו לה לשים כל מיני מסכות ושמנים על השיער, אבל אחרי שהיא עשתה את זה, זה נעשה עוד יותר גרוע.

"הרבה ספרים אמרו לאמא שלי שחייבים לעשות גאלח, ואני ממש פחדתי כי הייתה צריכה להיות לי בת מצווה ולא רציתי להיות בלי שיער. בגלל השיער דחו לי את התאריך של הבת מצווה, כי לא ידענו איך אראה, וזה אחרי שדחו אותה בפעם הראשונה בגלל הקורונה. עכשיו אני מתכננת לתרום את השיער שלי אחרי בת המצווה. תכננתי את זה גם קודם".

"הכי פשוט היה לגלח את הראש, אבל איזו ילדה בת 12 הייתה מסוגלת לעשות את זה בלי להצטלק?", סיפרה מעצבת השיער אנקר. "עבדתי על השיער שלה במשך חמישה ימים במספרה, עברנו קשר קשר. כל זמן שהילדה לא הייתה אצלי במספרה, אמא שלה המשיכה להתיר את הקשרים בבית. אני חושבת שהילדה ממש הפגינה בגרות על הסבלנות והדבקות במשימה. אחרי שסיימנו השיער חזר להיות כמו שהיה, וזה היופי. היא ממש בכתה מהתרגשות כשהבינה שהשיער שלה הוחזר לה. השיער שלה ארוך ונראה מדהים. אפילו שאלתי אותה אם היא רוצה להיות פרזנטורית של העסק שלי, והיא התלהבה.

"אופל סיפרה לי גם שהיא רוצה לתרום את השיער שלה אחרי הבת מצווה, כך שאפשר לומר שגם הצלנו תרומה חשובה. החלטתי לפרסם את המקרה הזה בפוסט שהעליתי והפוסט נעשה ויראלי. בעקבותיו פנו אלי הרבה אמהות עם אותה בעיה ושאלו מה אפשר לעשות. הטיפים שלי במקרה כזה הוא תמיד לנסות להתיר את הקשרים כשהשיער יבש, ולא לשפוך עליו שום חומרים, כי השיער עלול רק להתקשות ככה".