48 שנה אחרי: מחפשת את אחיה שנעלם

איילת שחר גילתה יום אחד שנסיבות מותו כביכול של אחיה הבכור בלידתו לא הגיוניות וכי יש יותר מדי סימני שאלה, והיא החלה לחקור בנושא ולחפש אחר האח האובד

זמן צפייה: 10:17

48 שנים אחרי שאמרו להוריה שאחיה הבכור נפטר בלידתו, החליטה איילת שחר לחקור את התעלומה. משהו בה לא הרפה בה במהלך השנים ואז זה התפרץ החוצה. בפוסט שהעלתה ביום הולדתה היא ביקשה עזרה במציאתו.

למה את חושדת שהסיפור ש"מכרו" להורייך בבית החולים לא נכון?

"יש יותר מדי סימני שאלה ודברים לא ברורים. זה היה ההריון הראשון של אמא שלי, הנס הפרטי של ההורים שלי. פרי אהבתם. ביוני 1972 הם הגיעו לבית החולים, בשעה 23:00 אמרו לאבא שלי שהוא יכול ללכת הביתה. לפנות בוקר אמי ילדה לבדה ואמרו לה - 'זה בן זכר - מזל טוב', הראו לה אותו כשהוא בוכה. ואז העלימו את התינוק מחדר הלידה ואמא שלי נשארה שם לבדה. הם חזרו רק אחרי כמה שעות לתפור את אמא שלי. זו טראומה של אמא שלי שהיא הדחיקה. רק כשאני הייתי צריכה ללדת את הילד הראשון שלי היא פתאום סיפרה את הסיפור הזה ואז הבנתי שגנבו לה את התינוק".

אולי יעניין אתכם גם:

הוט מכרה לקשישה חבילה באלפי שקלים ללא ידיעתה

ליטל ובן זוגה האיראני מחפשים מקום לממש את הזוגיות שלהם

"שירה צולחת כל דבר - גם אם לפעמים לוקח לה זמן"

היתה לוויה? קבורה?

"אבא שלי הגיע לבית החולים בבוקר וקראו לו לרופא שאמר לו שהתינוק נפטר. הרופא לקח אותו לחדר תינוקות והראה לו גופה של תינוק בן 3 חודשים. אבא שלי לא הבין אז כלום ובטח שלא שזה תינוק גדול יותר. לא היה על הגופה שום פרט מזהה".

מי שיכול להאיר אור על הפרשה מוזמן להתקשר למספר: 050-689-4799.