הוט מכרה לבת 87 שלא דוברת עברית חבילה באלפי שקלים ללא ידיעתה

עוד מקרה של הונאת קשישית והפעם מבית היוצר של חברת הוט שעקצה ניצולת שואה בסכום של יותר מ-5,000 שקל

זמן צפייה: 04:59

התופעה של הונאת קשישים באמצעות שיחות טלפון עולה רמה - והפעם חברה גדולה וממוסדת, חברת הוט, שגבתה אלפי שקלים מקשישה בת 87, ניצולת שואה שאינה דוברת עברית.

"סבתא שלי, קלרה כהן היא אישה מדהימה ופקחית וצלולה", מספרת הנכדה מורן אלפסי זיסר. "במשך שלוש שנים היא משלמת 400 שקל להוט לחודש, לשירותי אינטרנט כשאין לה מחשב בבית. היא לא יודעת מה זה מחשב, טריפל, כלום. כשגילינו את זה התקשרנו להוט ואמרו שהיא ביקשה טריפל. אין סיכוי כי אין לה מושג מה זה. והחטא על פשע של החברה הוא שאין שיחה מוקלטת ושהחתימה היא בעברית. סבתא שלי לא יודעת לכתוב בעברית אז זו לא החתימה שלה.

"אחרי שכתבתי על זה פוסט פנו אלי מהוט והתחילו איתי משא ומתן - התחלנו מ-500 שקל החזר ואני סירבתי. אמרתי שאני דורשת שהיא תקבל הכל. בסוף הגיע שליח עם המחאה והחזיר את הכסף. אחרי זה הוט גם ביקשו ממני להוריד את הפוסט. אבל היה חשוב לי להעביר את המסר - עברו עם ההורים שלכם הקשישים על הניירות ונסו לראות אם יש חשבונות מוגזמים. אני חושבת שהיתה פה רשלנות. זה גזל. המדיניות של הוט רקובה שדורסת את האזרח הקטן, במיוחד את הקשישים".

מורן אלפסי זיסר
מורן אלפסי זיסר. ''המדיניות של הוט רקובה'' | צילום: מתוך העולם הבוקר

מחברת הוט נמסר בתגובה: "חברת הוט פועלת להעניק ללקוחותיה המבוגרים את השירות הטוב ביותר ופעלה בשנה האחורנה על מנת להרחיב את מעטפת השירותים לאוכלוסייה זו. בין היתר הקימה מוקד שירות המיועד לאוכלוסייה המבוגרת ועוד. לגופו של מקרה, הפנייה טופלה על ידי החברה עוד טרם הגעתה לתקשורת ובוצע ניתוק מיידי של שירותי האינטרנט והלקוחה זוכתה באופן מלא".