הארנק הדיגיטלי של גוגל מגיע לישראל - מי יוכל להשתמש בו כבר מחר?

אפליקציית "גוגל פיי" תושק מחר בארץ, ותאפשר למיליוני ישראלים בעלי מכשירי אנדרואיד לשלם בכל מקום ללא מגע, תחת הגנה גבוהה על הפרטיות. בין הבנקים שתומכים בשירות: הפועלים, לאומי ודיסקונט

גוגל פיי
גוגל פיי | צילום: שאטרסטוק

אפליקציית Google Pay תושק מחר (שלישי) לראשונה בישראל - ותאפשר למיליוני ישראלים בעלי מכשירי אנדרואיד להשתמש בארנק הדיגיטלי, שמאפשר רכישות מהירות לצד אבטחה גבוהה של פרטי האשראי.

התשלום באמצעות האפליקציה יתאפשר מכל מקום המקבל תשלומים ללא מגע. לצורך השימוש בכך, יש צורך בהורדת האפליקציה מחנות ה-Google Play והוספת פרטי אשראי של כל אחד מהבנקים וחברות האשראי התומכים באפליקציה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"במקומות הכי אינטימיים": קרובת משפחתו של הקצין המצלם גילתה שגם היא תועדה

בכיר בחמאס: "בוחנים אופציות להסלמה מול ישראל"

בית מלאכה הפך למחרטה של כסף: ארבעה נעצרו בחשד לזיוף מטבעות

על מנת לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון, ולהניח אותו בסמוך למסוף מבלי לפתוח את האפליקציה. התשלום באמצעות האפליקציה זמין בישראל כעת עבור כרטיסי אשראי שהונפקו בבנקים התומכים בה, ביניהם בנק הפועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון ויהב ושל כל חברות כרטיסי האשראי: ישראכרט, ויזה כאל ומקס.

ברק רגב, מנכ"ל חברת גוגל בישראל, אמר כי "השקת האפליקציה היא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים, שרובם המוחלט יוכל ליהנות מרכישות בטוחות ומהירות בארץ ובעולם. הביקוש הגבוה לשירותי Google Pay הביא לכך שכל המוסדות הפיננסיים הבולטים בארץ חברו אלינו, בכדי להטמיע את השירות עבור לקוחותיהם".