בכיר בחמאס: "בוחנים אופציות להסלמה מול ישראל"

בצל המתיחות העולה, גורם בארגון הטרור האשים את מצרים בטענה שלא מילאה את התחייבויותיה, והזהיר מפני סבב לחימה נוסף. "התוקפנות של ישראל תביא שוב לפיצוץ המצב"

זמן צפייה: 02:20

חמאס שוקל הסלמה מול ישראל: מקור בכיר בארגון הטרור מסר היום (שני) לרשת אלג'זירה כי הם "בוחנים אופציות הסלמה מול ישראל, לאור המצור על עזה ושיקום הרצועה המתנהל לאיטו. מעשי התוקפנות החוזרים ונשנים של ישראל על מסגד אל-אקצה, והתוקפנות כלפי האסירים, יתפוצץ המצב שוב".

"לא נרשה למצב הנוכחי להמשיך כמו שהוא", הוסיף הבכיר, "והשלב הבא יוכיח כי אנחנו מתכוונים לזה. אנחנו מביעים את מורת רוחנו הגדולה מהתנהגות המתווך המצרי והתמהמהות הבטחותיו כלפי רצועת עזה".

בנוסף, אמר הבכיר כי "מצרים לא מילאה את מה שהתחייבה אליו מול חמאס והפלגים בנוגע לשיקום וההקלה על הרצועה. מצרים ממשיכה להפריע לנוסעים הפלסטינים לרצועת עזה וממשיכה למנוע מאלפים לנסוע מרצועת עזה, ללא סיבה".

הדיווחים הגיעו על רקע של לא פחות מחמישה פיגועים שונים של מחבלים בודדים שאירעו במהלך השבועיים וחצי האחרונים, בגבולות ישראל. חמאס, כזכור, בירכו על פעולותיהם של מפגעים אלה, ויצאו בקריאה להמשך הפרת הסדר בישראל.