"אי אפשר לצאת ככה לחופשה": מחירי המלונות באילת מזנקים

למרות הבטחת המלונאים שיורידו מחירים בניסיון לשכנע את הישראלים לנפוש השנה בארץ - המחירים בעיר הדרומית הגיעו לממדים עצומים. הסיבה היא, בין היתר, התו הסגול. "פחות חדרים - יותר ביקוש"

זמן צפייה: 06:20

למרות הקורונה - ואולי בגללה, בימים אלו אילת מלאה עד אפס מקום. מי שניסה להזמין חופשה בימים האחרונים, גילה כי המחירים בעיר הדרומית הנתפחו למימדים עצומים - זאת למרות הבטחת המלונאים כי יורידו מחירים בניסיון לשכנע את הישראלים לנפוש השנה דווקא בארץ.

רחלי לפקוביץ' ממושב גבעתי רצתה להזמין חופשה בת חמישה ימים, אך ויתרה מיד כששמעה כי המחיר הינו 8,152 שקלים. "המחירים מטורפים", אמרה רחלי, "אי אפשר לצאת ככה לחופשה. אני לא רואה את עצמי יוצאת לחופשה במחירים האלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חזבאללה הכחיש התקרית בצפון: "עוד נגיב על מות הפעיל בסוריה"

דובר צה"ל לאחר התקרית בגבול לבנון: "ימים מתוחים לפנינו"

נתניהו: "ישראל צריכה תקציב"; גנץ: "על הליכוד לעמוד בהסכמים"

חוף הים באילת
חוף הים באילת | צילום: רויטרס

מבירור קצר שערכנו עולה כי במלון "הרודס פאלאס", המחיר לחמישה לילות לזוג עם שלושה ילדים יעלה 12,865 שקלים. ב"רויאל גארדן", המחיר לארבעה לילות נמוך יותר, ועומד על 11,712 שקלים. הבעיה היא, שאין כמעט מלונות שמאפשרים שלושה ילדים בחדר, כך שהסוויטות, חדרי הפרימיום והמשפחה היחידים שנשארו, מעמידים את החופשה בעלות שנעה בין 15,000 ל-20,000 שקלים.

אז מה קרה לעיר הנופש? זיו רוזן, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, הסביר כי "אין לאן לטוס לחו"ל, השמיים סגורים, כמות בתי המלון נמוכה יותר, כמות החדרים קטנה יותר בכל בית מלון בגלל התו הסגול, כך שבסופו של דבר יש פחות חדרים על פני יותר ביקוש - ולכן המחירים גבוהים".