האמבולנס הגשים את חלומו: "לא חשבתי שאראה את וונדר וומן"

חלומו של דור ציציאשווילי, בן 16, שמתמודד עם מחלת הסרטן ונדרש לליווי רפואי צמוד לאורך כל היממה, היה לראות את הסרט "וונדר וומן". "אמבולנס המשאלות" של מד"א ארגן את המבצע המורכב

דור עם צוות האמבולנס והסינמה סיטי
דור עם צוות האמבולנס והסינמה סיטי | צילום: מד"א

דור ציציאשווילי, בן 16, מבאר שבע, מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז בבית החולים "דנה" בתל אביב, החלום שלו היה לראות את הסרט "וונדר וומן", אך מצבו דורש השגחה רפואית צמודה ונסיעתו לקולנוע היא אירוע מורכב מאוד. עמותת גדולים מהחיים, שמלווה את דור, רצתה להגשים את חלומו ופנתה למגן דוד אדום, שארגנו את המבצע ולקחו אותו לבית הקולנוע באמצעות "אמבולנס המשאלות". "לא חשבתי שאראה את הסרט, בגלל שאני מאושפז", אמר דור.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

יונת דסקל, אחראית ופרמדיקית במיזם אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום, קיבלה את הפנייה והחליטה להגשים את חלומו הצנוע של דור. "הבקשה הספציפית של דור נגעה לי בלב", סיפרה. התחברתי אליו אפילו לפני שנפגשנו". היא פנתה לאייל אדרי, מנהל פעילות חו"ל בסינמה סיטי שנרתם לבקשה. והאמבולנס אסף את דור יחד עם רופאו וצוות רפואי מבית החולים לסינמה סיטי בגלילות.

''לא האמנתי שאראה את הסרט''
''לא האמנתי שאראה את הסרט'' | צילום: מד''א

"אני מתרגש מאוד, מגיל קטן אני אוהב גיבורי על וקראתי קומיקס", אמר הנער. "'וונדר וומן' היא דמות שממש התחברתי אליה ולכן מאוד רציתי לבוא ולראות את הסרט. בחדר שלי בבית החולים תלו לי פוסטר שלה. מהבוקר קמתי עם אנרגיות טובות, הייתי נמרץ כל היום ושום דבר לא היה יכול לבאס אותי היום".