אחותה של נעמה יששכר: "היא עדיין מעכלת – מוזר לה להיות בבית"

ליעד גולד התייחסה לחזרתה של אחותה מהכלא ברוסיה לביתה שברחובות, לאחר עשרה חודשי מאסר. "אנחנו מנסים לשמור עליה ועל השקט. מוקדם מדי לדעת מה היא באמת מרגישה"

זמן צפייה: 01:37

נעמה בבית: ליעד גולד, אחותה של נעמה יששכר, סיפרה הבוקר (שישי) על הערב המרגש שעבר על משפחתה, עם חזרת נעמה יששכר לביתה לאחר עשרה חודשי מאסר ברוסיה, ואמרה כי "זה היה מאוד מרגש. עדכנו את נעמה במה שקרה פה בישראל והיא סיפרה על שחרורה מהכלא, היא אמרה שזה קרה בכמה דקות. היא עדיין מעכלת את מה שקרה, זה מוזר לה להיות בבית ולהיות חופשייה".

"אנחנו מנסים לשמור עליה ועל השקט. אנחנו רוצים שהיא תעכל את זה, עבר עליה המון", הוסיפה ליעד. "מוקדם מדי לדעת מה היא באמת מרגישה, היא עדיין לא הייתה לבד בבית". כזכור, נעמה שוחררה מהכלא הרוסי בתום עשרה חודשי מאסר, לאחר שהנשיא ולדימיר פוטין העניק לה חנינה משבע שנות מאסר וחצי שנגזרו עליה.

לעוד כתבות בנושא:

רה"מ: "לפרשת נעמה יששכר היה פוטנציאל לפגוע ביחסים עם רוסיה"

נעמה יששכר הגיעה הביתה: "עדיין בשוק, מודה לכם על הכול"

האמא שהפכה עולמות: המאבק של יפה יששכר – להשבת בתה מרוסיה

נעמה יששכר בדרך הביתה- לישראל
נעמה יששכר בדרך הביתה | צילום: חדשות 13

אתמול, מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עליו הייתה יששכר, נחת בשדה התעופה בן גוריון. בשיחה לחדשות 13 לאחר הנחיתה, נעמה אמרה: "תודה לכולם על כל התמיכה. אני עדיין בשוק מכל הסיטואציה".

במהלך הטיסה חזרה קיבלה יששכר אוכל ישראלי, כשלצדה ראש הממשלה ורעייתו. מאוחר יותר הגיעה עם משפחתה לביתה ברחובות, כשמסביבה המולה של תושבים שהגיעו לקבל את פניה.

ליעד בשיחה ראשונה עם אחותה נעמה יששכר לאחר ששוחרה מהכלא הרוסי
ליעד בשיחה ראשונה עם אחותה נעמה יששכר לאחר ששוחרה מהכלא הרוסי | צילום: חדשות 13, טוויטר

לאחר שנעמה ומשפחתה חזרו לביתן שברחובות, יפה אמה יצאה לשוחח עם התקשורת וסיפרה כי בתה לא ידעה שהיא הולכת להשתחרר היום. "היא לא ידעה מתי זה יקרה, היא חשבה שמעבירים אותה לכלא אחר. היא ראתה אתמול את נתניהו עם טראמפ, וכשהיא התעוררה בבוקר ראתה אותו עם פוטין. ואז היא חשבה לעצמה שאולי זה סימן טוב. היא לא תיארה לעצמה שהוא באמת ייקח אותה הביתה".

על תחושותיה של נעמה, יפה אמרה: "היא מוצפת. היא צוחקת. במטוס היא ראתה את השקיעה והתחילה לבכות. הדמעות פשוט זלגו. אל על היו מדהימים, הביאו לה צלחת עם חומוס ופיתה, היא מאוד חיכתה לזה. היא התלהבה מהדברים הפשוטים. לשתות מזכוכית ולדעת בסכו"ם. אלה דברים שלא היה לה".

נעמה יששכר בנתב''ג
נעמה יששכר בנתב''ג | צילום: חדשות 13

"אני רוצה להודות לכולם, על כל התמיכה שקיבלנו. אני מודה לראש הממשלה שהביא אותה, לנשיא פוטין, לראש המועצה לביטחון לאומי. ואני מודה לכם, התקשורת", אמרה יפה. "אני שמחה שיש לי את שתי הבנות שלי. כיף שהגענו לישראל. אנחנו נהיה עם המשפחה הקרובה, ניתן לה להתאושש, נעטוף אותה".