מאות מפגינים מול בית סמוטריץ': "נותן גב למיליציית חווארה"

מחאת המילואימניקים הגיעה אל ההתנחלות קדומים, ומפגינים התאספו מול ביתו של שר האוצר עם אבוקות ודגם מאולתר של לוחות הברית: "הביטחון בישראל ובאיו"ש נמצא בשפל חסר תקדים, סמוטריץ' נישל את גלנט ומכהן בתפקיד שגדול עליו"

זמן צפייה: 00:15

המחאה נגד הממשלה והמהפכה המשפטית הגיעה הבוקר (חמישי) אל ביתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כשמאות אנשי מחאת המילואימניקים הגיעו אל ההתנחלות קדומים שביהודה ושומרון כשהם נושאים עמם דגם מאולתר של לוחות הברית ואבוקות, והפגינו מול ביתו.

ממארגני ההפגנה נמסר: "הגענו במחאה על כך שהביטחון בישראל ובאיו"ש נמצא בשפל חסר תקדים, ועל מנת להזכיר לשר הכושל את חמשת הדיברות והמקורות שנטש לטובת מאמציו לקדם אג'נדה כהאניסטית גזענית של עליונות יהודית".

עוד נמסר ממחאת המילואימניקים אחים לנשק: "סמוטריץ' נישל את גלנט ממשרד הביטחון ומכהן בתפקיד שגדול עליו. הוא מקדם את 'תכנית ההכרעה' לכינונה של מדינה ליהודים בלבד, נותן גב למיליציית חווארה ומפקיר את חיילי צה"ל בהאג. אם הוא לא יזכר בעצמו שליהדות יש מסורת של כבוד הדדי והכלה אנחנו נגיע להזכיר לו. השר הכושל לא יצליח במאמציו לקדם את ההפיכה המשטרית שתממש את יעדיו ואנחנו נהיה שם לעצור אותו".