שיפור במצב האב שנפצע קשה בתאונה בשומרון: עודכן על מות ילדיו

מצבו של יניב מעודד, ששני ילדיו נהרגו בתאונה הקטלנית שאירעה לפני כשבוע וחצי בשומרון, השתפר והוא עודכן בבשורות הקשות. "זה נעשה בצורה עדינה, עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע"

זמן צפייה: 00:23

מצבו של יניב מעודד, ששני ילדיו נהרגו בתאונה הקטלנית שאירעה לפני כשבוע וחצי בשומרון, השתפר היום (רביעי), והוא עודכן בבשורות הקשות. "מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו", סיפר פרופ' פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

"זה נעשה בצורה עדינה", הוסיף זינגר, "עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע , עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של הקרובי משפחה . ואנו נמשיך ללוות אותו בעתיד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התלמידה שהוטרדה לכאורה ע"י מורה: "שאל מתי אבוא איתו לחדר"

פחות משבוע אחרי שילדה: ח"כ פינטו הגיעה לכנסת כדי להצביע בהיעדר רוב

גוגל לעובדיה בארה"ב: אם לא תתחסנו – יקוצץ שכרכם ותפוטרו

זירת התאונה בצומת עופרים
זירת התאונה בצומת עופרים | צילום: דוברות כבאות והצלה

ממצאי החקירה הראשוניים של התאונה, שאירעה בכביש 465 סמוך לצומת עופרים, העלו כי הרכב הפלסטיני שהגיע מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, והרכב הישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין עילית התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני. עוד עלה מהחקירה כי הפלסטינים נסעו ברכב "משטובה", שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

קבריהם של האחים שנהרגו בתאונה בשומרון
קבריהם של האחים שנהרגו בתאונה בשומרון

בתאונה נהרגו ארבעה אנשים, מהם שניים פלסטינים ושני ילדיו של מעודד - בתו הללי בת ה-6 ובנו טוב ראי בן ה-3. אשתו, שהייתה בהיריון מתקדם, נפצעה גם היא באורח קשה, והעובר בבטנה לא שרד. הלוויית שני האחים והעובר שלא שרד, לו ניתן השם מלאכי, נערכה כשהוריהם היו מאושפזים בבית החולים.