התאונה בשומרון: מאות ליוו את האחים שנהרגו בדרכם האחרונה

הללי בת ה-6, טוב ראי בן ה-3, והעובר שלא שרד את התאונה - לו ניתן השם מלאכי, נטמנו בבית העלמין ברחובות. הוריהם עדיין מאושפזים במצב קשה בבית החולים. סבם וסבתם ספדו להם: "נתגעגע לצחוקם"

זמן צפייה: 02:23

התאונה בשומרון: מאות ליוו הערב (שבת) את שלושת האחים שנהרגו בתאונת הדרכים סמוך לצומת עופרים, טוב ראי בן ה-3 שמותו נקבע בזירת התאונה, הללי בת ה-6 שמותה נקבע מוקדם יותר היום בבית החולים בילינסון לאחר שבמהלך השבת נלחמו הרופאים על חייה, והעובר שלא שרד, לו ניתן השם מלאכי, בעוד שהוריהם עדיין מאושפזים במצב קשה.

ההלוויות נערכו בבית העלמין ברחובות, שם התגוררה המשפחה עד שעברה ליישוב ברוכין שבשומרון כמה ימים לפני התאונה הקטלנית. טליה, אחותה של הודיה, ספדה לעובר שלא שרד את התאונה: "מלאכי - מלאך כמה רוך ושלמות היו לך עוד לפני שהוציאו אותך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפוליטיקה, התחביבים והמוזיקה: המופע של דודי אמסלם

"אנחנו לבד במערכה": הסבים והסבתות שנותקו מנכדיהם

פרשת חוגג: ההקלטה שמסבכת את אחד מעשירי הארץ

קבריהם של האחים שנהרגו בתאונה בשומרון
קבריהם של האחים שנהרגו בתאונה בשומרון

שיקי ואסתר ראוכברגר, הוריה של האם הודיה, אשר מאושפזת במצב קשה בבית החולים, ספדו להם: "בפעם הראשונה היום בתפילת הלל הייתי צריך לומר "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו". איך אפשר לומר מילים אלו. נתפלל לרפואתם יניב וביתינו הודיה שהשקיעו כל כך הרבה. נתגעגע כל כך לצחוק של טובוש (טוב ראי) ולצחוק המתגלג של הללי".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2112050719' autoplay='0' credit='' desc='הלוויית האחים שנהרגו בתאונה בשומרון' poster='' kid='1_uhe78cey' duration='6']

כזכור, ממצאי החקירה הראשוניים של התאונה הקטלנית, שהתרחשה אתמול בכביש 465, עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, והרכב הישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין עילית - התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני. עוד עלה מהחקירה כי הפלסטינים נסעו ברכב "משטובה", שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

משפחת מעודד - הילדים נהרגו בתאונה, ההורים נפצעו קשה
משפחת מעודד - הילדים נהרגו בתאונה, ההורים נפצעו קשה

בתאונה נהרגו ארבעה אנשים, מהם שניים פלסטינים, וכן הללי בת ה-6 ואחיה בן ה-3, טוב ראי. הוריהם נפצעו בתאונה באורח קשה - האם שהייתה בהיריון מתקדם פונתה לבית החולים שיבא עם חבלת ראש, והאב פונה לבית החולים בילינסון עם פגיעה רב מערכתית, הוכנס לחדר ניתוח והרופאים נלחמים על חייו.

זירת התאונה בצומת עופרים
זירת התאונה בצומת עופרים | צילום: דוברות כבאות והצלה

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "בעיצומו של חג האורות נכבה אור כל כך גדול, כל משפחת השומרון ועם ישראל כולו אבלים וכואבים עם המשפחות, הלב נשבר על שני הילדים הרכים, כל עם ישראל מתפלל לרפואת ההורים, המאושפזים במצב קשה".

"כתוצאה מתת תקצוב של שנים, כבישים רבים ביהודה ושומרון צרים, מפותלים, ומסוכנים בדיוק כמו הכביש הזה בו קרתה התאונה", הוסיף דגן, "בשנים האחרונות חל שיפור מסויים אולם כבישים רבים עדיין לא עומדים בשום סטנדרט מינימאלי, כולל הכביש הזה".

הלוויית האחים שנהרגו בתאונה בשומרון
הלוויית האחים שנהרגו בתאונה בשומרון