המחאה עוברת לארה"ב: ההתארגנות לקראת ביקור נתניהו

המפגינים נגד המהפכה המשפטית נערכו בשבועות האחרונים "ללוות" את רה"מ בהפגנות לאורך כל השבוע הקרוב, מחוץ למלון שבו הוא שוהה, דרך הפגישה שלו עם נשיא המדינה ביידן ובאופן חריג - מחוץ לנאום שיישא נתניהו במהלך עצרת האו"ם

זמן צפייה: 01:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הלילה (בין ראשון לשני) לביקור בארצות הברית, שם הוא מתוכנן לקיים שורה של פגישות, בהן עם הנשיא ג'ו ביידן. את נתניהו צפויים "ללוות" מפגינים רבים נגד המהפכה המשפטית, שנמצאים בהיערכות גבוהה להפגנות לאורך כל השבוע הקרוב. הם ילוו את נתניהו החל משדה התעופה בן גוריון ולאחר שינחת בקליפורניה, דרך פגישותיו בסן פרנסיסקו ואז גם בניו יורק.

המפגינים בניו יורק קיימו התארגנות רחבה במטרה להפגין לאורך כל הביקור של נתניהו במדינה - מחוץ לבית המלון שבו הוא שוהה, מחוץ לפגישה שלו עם ביידן, שגם במהלכה הנושא של המהפכה המשפטית יהיה על השולחן. בנוסף, באירוע חסר תקדים, המוחים יפגינו מחוץ לנאום נתניהו בעצרת האומות המאוחדות, כאשר זו תהיה הפעם הראשונה שבה תתקיים הפגנה במהלך נאום של ראש ממשלה ישראלי במטה האו"ם. זו ההפגנה המשמעותית ביותר המתוכננת השבוע.

רה''מ בנימין נתניהו
רה''מ בנימין נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

כמו כן, במהלך הימים האלה מתוכננים מפגשים עם מפגינים שיגיעו מישראל וגיוסי כספים, וכתבה בנושא תשודר גם בתוכנית האקטואליה "60 דקות" ב-CBS, שנחשבת לתוכנית התחקירים החשובה בארצות הברית.