"הם לא נפרדו לרגע": איילה ואיתם התארסו שבועיים לפני שנרצח בפיגוע

איתם מגיני ותומר מורד היו חברים טובים בחייהם ונרצחו בפיגוע הירי בתל אביב כשישבו ביחד. איתם היה מאורס לאיילה והם תכננו את חתונתם, ותומר היה עם בת זוגו שבע שנים - ותיכנן להתארס בקרוב. סבו של איתם סיפר עליו: "ילד שאין כדוגמתו"

זמן צפייה: 03:12

תומר מורד ואיתם מגיני נרצחו אמש בפיגוע בתל אביב, ובני משפחותיהם עדיין מעכלים את הבשורה. רק לפני שבועיים התארס איתם לבת זוגו איילה, ואימה סיפרה היום (שישי) על השניים: "הם ביחד ארבע שנים, לפני שבועיים הוא הציע לה נישואים. הוא היה הגבר המושלם בשבילה, הם התחילו כבר את ההכנות לחתונה. הם היו כל הזמן ביחד ולא נפרדו לרגע".

סבו של איתם, חגי, סיפר על "ילד שאין כדוגמתו. מרכז העניינים, הרוח החיה, גורם לכל מי שמסתכל עליו להתאהב בו מיידית. מוכשר בצורה מטורפת". איתם היה בשנה השלישית ללימודי מדעי המחשב ומדעי המוח באוניברסיטת תל אביב ושירת בצבא בצוללות.

Whatsapp Image 2022 04 08 At 1
תומר מורד ואיתם מגיני עם חבריהם

"לפני חודש בערך הוא סיפר לנו שהוא התארס לאיילה", אמר סבו. "חודש וחצי לאחר שאחותו הצעירה ממנו התארסה. הוא הציע לה להתחתן בהפקה גדולה במקום בו יצאו לדייט הראשון ומשם טסו לרומא. עוד לא קבעו תאריך".

תומר היה גם הוא בזוגוית וחבריו, אלון גרוסמן וגל בנבנישתי, סיפרו שגם הוא תכנן להתארס ברגע שיסיים את התואר בהנסדת מכונות. "הוא היה בזוגיות 7 שנים. היא הייתה אהבת חייו. זה לא נתפס", הם סיפרו.

Whatsapp Image 2022 04 08 At 1
תומר מורד ואיתם מגיני שנרצחו בפיגוע בתל אביב

עמית מרמרי, חברו הטוב של איתם מגיני אמר לחדשות 13 שאיתם ותומר היו "הדבק של כולם, היו להם כל כך הרבה חברים. איתם ותומר תמיד ארגנו את הכל, הם הגיעו לפני כל החברים כדי לשמור על השולחן. איתם היה החבר הכי טוב שלי בעולם. הוא התארס לא מזמן, הם נפגשו בדרום אמריקה והוא הציע לה בחוף בהרצליה, איפה שהיה הדייט הראשון שלהם".