חשד לרצח: תיירת בת 35 נספתה בשריפה בבניין בתל אביב

לאחר ההשתלטות על האש, גילו כוחות הכיבוי כי היו שני מוקדי שריפה בדירה, ובמשטרה חושדים כי מדובר בהצתה מכוונת. השריפה פרצה בקומה הרביעית בבניין מגורים ברחוב דיזנגוף, וצוותי מד"א קבעו את מותה של האישה לאחר ששאפה עשן רב. הערב: החשוד ניסה לדקור שוטרים בירושלים - ונורה

זמן צפייה: 00:21

פרסום ראשון: תיירת בת 35 נהרגה הבוקר (חמישי) בשריפה – במשטרה חושדים כי מדובר ברצח. השריפה פרצה בדירה בקומה הרביעית בבניין מגורים ברחוב דיזנגוף בתל אביב, צוותי כבאות והצלה חילצו את האישה עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, וצוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותה במקום. הערב: החשוד ברצח התיירת ניסה אחר הצהריים לדקור שוטרים בירושלים - ונורה.

לפי מידע שהתקבל, לאחר שצוותי הכיבוי השתלטו על השריפה, עלה החשד כי מדובר בהצתה לאור העובדה שבדירה היו שני מוקדי שריפה. גם על הגופה היו סימנים מעידים, והיא הועברה למכון לרפואה משפטית. במשטרה מנסים לברר מה עשתה הדיירת בדירה ועם מי הייתה בקשר.

כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף
כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף

פראמדיק מד"א, גל רוזן סיפר: "הגענו למקום וראינו עשן סמיך יוצא מחלונות דירה בקומה הרביעית, לא ניתן היה להכנס לדירה, חילצו אלינו אשה מחוסרת הכרה, עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".