מוחים נגד רה"מ הגיעו לנווה אטי"ב - הכניסות ליישוב נחסמו

המפגינים הגיעו ליישוב כדי למחות נגד רה"מ נתניהו ורעייתו שרה, שנמצאים בחופשה. המשטרה סגרה את הכניסה למקום והורידה מאוטובוס מפגינים שנסעו בו. מספר מפגינים ניסו להגיע דרך מטעים שבסביבה כדי להיכנס ליישוב שנסגר

זמן צפייה: 01:23

מפגינים נגד המהפכה המשפטית הגיעו לפני זמן קצר (שני) ליישוב נווה אטי"ב שבצפון, במטרה למחות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה - שנמצאים שם בחופשה.

המשטרה הגיעה כבר בשעות אחר הצהריים וחסמה את כל הדרכים המובילות ליישוב, מה שהכעיס מאד את תושבי המקום, שאף הגיעו להפגין נגד החופשה. כמו כן, המשטרה הרחיקה את המפגינים 3 קילומטרים מהצימר שבו שוהים בני הזוג נתניהו.

[brightcove_iframe video_id='news-part-2308072036' autoplay='0' credit='' desc='שוטרים מגיעים לעצור מפגינים שניסו להסתנן ליישוב דרך הגבעות המקיפות אותו' poster='' kid='1_032et5bi' duration='18']

כמו כן, המשטרה עלתה על אוטובוס קו 58 שעשה את דרכו ליישוב, הורידה ממנו מפגינים שנשאו דגל ישראל ואז הורו לו להסתובב ולחזור על עקבותיו. כמה מהמפגינים שלא הצליחו להיכנס ליישוב, ניסו להסתנן דרך המטעים שסביבו, ושוטרים הגיעו לעצור אותם. המחאה מתוכננת להמשיך גם מחר ומחרתיים.