בדיוק שנה אחרי שאיבדה את בנה ב"שומר החומות": שני אביגל ילדה בן

במאי 2021 נהרג עידו אביגל בן ה-5 כשרסיס של רקטה חדר לממ"ד בביתו בשדרות, והיום זכתה המשפחה לרגע של נחת - עם הצטרפותו של בן זכר למשפחה

שני אביגל ובנה עידו שנהרג ב"שומר החומות"

ציון דרך מרגש: בדיוק שנה אחרי מבצע שומר החומות, אשר במהלכו נהרג עידו אביגל בן ה-5 כשרסיס של רקטה חדר לממ"ד בביתו בשדרות, אמש (רביעי) זכתה המשפחה לרגע של נחת - כאשר אימו של עידו, שני אביגל, ילדה בן.

ללידת הבן יש משמעות סימבולית נוספת. אתמול בבוקר נערכה אזכרתו של עידו ביום הזיכרון, ובערב - ערב יום העצמאות, התווסף למשפחה הרך הנולד. יתרה מכך, הברית של הבן הצעיר תיערך ב12.5 - היום בו נפטר אחיו עידו ב"שומר החומות".

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך את שני אביגל על לידת בנה, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "מאחל מזל טוב, נחת והמון אושר לשני אביגל, אימו של עידו אביגל ז"ל, שילדה בשעה טובה בן, ביום העצמאות למדינת ישראל. עם ישראל חי".

שר הביטחון בני גנץ מסר גם הוא: "לפני שנה בדיוק, אסף ושני אביגל איבדו את בנם עידו במבצע שומר החומות. עידו הקטן נרצח מפגיעת רסיסי רקטה בשדרות. התרגשתי לשמוע שנולד להם בשעה טובה בן. במעבר שבין יום הזיכרון לעצמאות ובתמהיל של יגון ושמחה שאי אפשר לתאר במילים - הם מביאים חיים חדשים. ‏מאחל להם בריאות ואושר רב. מזל טוב!".

כזכור, עידו נהרג כששהה עם משפחתו במקלט בביתו, אך רסיס של רקטה חדר מהחלון וגרם לפציעתו הקשה. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון במצב אנוש, שם נקבע בהמשך מותו.

חמישה חודשים לאחר האירוע הנורא משפחתו של עידו החליטה לעזוב את שדרות, וכחצי שנה לאחר שבנה נהרג במבצע "שומר החומות" שני פתחה במיזם "ספסל החברות" לזכרו. במסגרת המיזם, הוצבו ספסלים בגנים בשדרות שעליהם נכתב "ואהבת לרעך כמוך" שמטרתו לתת לכל ילד שמרגיש קושי להתחבר לחבריו את האפשרות לשבת על הספסל - וששאר הילדים יגשו אליו.