חודש לאחר הפיגוע ברמות: האב שנפצע עלה לקבר בניו שנרצחו

אברהם פאלי, שנפצע בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים ושכל את שני בניו, יצא לראשונה מבית החולים בו אושפז והגיע באמבולנס להר המנוחות לגילוי המצבה של שני בניו, יעקב ישראל ואשר מנחם, שנרצחו בפיגוע

זמן צפייה: 00:18

חודש לאחר פיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים, אברהם פאלי יצא היום (שני) לראשונה מבית החולים והגיע להר המנוחות לקברם של שני בניו שנרצחו בפיגוע, יעקב ישראל בן ה-6 ואשר מנחם בן ה-8. האב הועבר מהאשפוז לשיקום בהר הצופים והגיע לקבר באמבולנס לגילוי המצבה.

האב נשא תפילה על הקבר ואמר: "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם. רוצה להגיד לכם תודה, כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק. איזו שמחה הייתה לכם בלימוד, איזו מתיקות, איזו שמחת חיים. שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש".

Whatsapp Image 2023 03 13 At 1
קברו של יעקב ישראל שנרצח בפיגוע

"תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם. הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם. כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים. הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".

מהמרכז הרפואי הדסה מסרו כי פאלי עבר היום לשיקום בהדסה הר הצופים וימשיך שם בהליך ההחלמה. הוא נפצע באורח קשה והיה מורדם ומונשם וכן נותח בחודש האחרון במספר ניתוחים.

זירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים
זירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שני בניו של אברהם נרצחו בפיגוע הדריסה כשחיכו איתו בתחנת האוטובוס ביום שישי בצהריים לפני כחודש. זמן קצר לאחר הפיגוע נטמנו שני האחים זה לצד זה בבית העלמין בהר המנוחות כשאביהם מאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים.