נטלי ומורדי אוקנין לאחר ששבו לביתם: "קרה לנו נס חנוכה פרטי"

לאחר ששהו במשך שבוע במעצר בטורקיה, זוג הישראלים שב ארצה לאחר מאמצים רבים שנעשו בצד הדיפלומטי. בני הזוג התייחדו עם משפחתם, הודו על המאמצים וסיפרו כי הם רוצים לחזור לעבודה ולשגרה

זמן צפייה: 04:39

הזוג מורדי ונטלי אוקנין, ששבו מוקדם יותר הבוקר לישראל לאחר ששהו שבוע במעצר בטורקיה, מסרו הבוקר בהצהרה לתקשורת כי "קרה לנו נס חנוכה פרטי. היינו שם שמונה ימים ושמונה לילות. אני רוצה להודות לבורא עולם, התפילות שהתפללתי שעזרו לי".

נטלי הודתה על המאמצים שנעשו להשבתם ואמרה: "תודה על הדמעות שלכם. חזרנו לילדים, למשפחה ולשכנים. אני רוצה כבר לחזור לעבודה שלי שאני אוהבת ולקו שאני עובדת בו. תודה לכל עם ישראל".

Whatsapp Image 2021 11 18 At 0
בני הזוג אוקנין מתאחדים עם משפחתם

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד שוחחו עם הזוג אוקנין ועם בני משפחתם לאחר חזרתם הביתה. "משפחת אוקנין, מדבר נפתלי בנט ולצידי שר החוץ. ברוכים הבאים לארץ. אנחנו שמחים שהגעתם בשלום". נטלי ומורדי סיפרו לבנט כי שלומם טוב, "מתרגשים עם כל מה שקרה בארץ, כולם נרתמו למשימה להוציא אותנו מהדבר הזה. כל התודות לנו, לכם, לממשלה, לך, ליאיר לפיד שר החוץ, וכבוד הנשיא".

נטלי הוסיפה:"כבוד ראש הממשלה אנחנו רוצים להגיד לכם מקרב ליבנו - זה לא מובן מאליו מה שאתם עשיתם. הפכתם עולמות, הייתם לצידנו. דיברתם עם משפחתי, אנחנו אסירי תודה. איחדתם את כל עם ישראל". היא סיפרה כיצד קיבל אותה בנה אופק כשהגיעה, "אופק שמח, קפץ עליי, נשיקות, חיבוקים, זה היה מדהים, זה היה מרגש, זה היה מיוחד במינו".

Whatsapp Image 2021 11 18 At 1
נפתלי בנט ויאיר לפיד בשיחה עם הזוג אוקנין | צילום: חיים צח/ לע''מ

ראש הממשלה אמר לנטלי: "אני רוצה להגיד לך שיש לך משפחה מאוד מיוחדת שגילתה כל כך הרבה אחריות ואיפוק במהלך השבוע". לפיד הוסיף כי "שירז היא ילדה מדהימה. ילדה בת 20 הובילה את כל הדבר הזה. אנחנו שולחים לכם חיבוק ואהבה מכל עם ישראל".

לבסוף הודתה שוב נטלי לראש הממשלה "תודה רבה לכם. תודה שהחזרתם לכל העם את האמון בממשלה". ראש הממשלה ביקש לדבר עם ביתם שירז ואמר לה: "שירז, אנחנו שוקלים לגייס אותך ליחידה מיוחדת במדינה, כל הכבוד לך. תיפקדת בצורה יוצאת מן הכלל והיית רגועה ומאופקת".

שירז הודתה גם לבנט והוסיפה: "הבטחתם לי וקיימתם, ואני אהיה אסירת תודה לכם לנצח. החזרתם לי את ההורים שלי וזה הכי חשוב לי בעולם. אין לי מילים, באמת אין לי מילים".