מחאה מול בית ברקת: עובר אורח זרק ביצים על המפגינים - ונעצר

עשרות פעילים במאבק נגד המהפכה המשפטית הפגינו מול ביתו של שר הכלכלה בירושלים, כאשר עובר אורח תועד כשהוא משליך לעברם ביצים. בתוך שניות הוא נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה | צפו

זמן צפייה: 00:10

עשרות פעילים במאבק נגד המהפכה המשפטית הגיעו הבוקר (שני) להפגין מול ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת בשכונת בית הכרם בירושלים, ובמהלך ההפגנה תועד עובר אורח כשהוא משליך ביצים לעבר המפגינים. בתוך שניות הוא נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה. תיעוד האירוע בראש הכתבה.

המפגינים הודיעו כי ימחו גם בהמשך היום, בנאום שהשר ברקת אמור לשאת מול כנס של עובדי מדינה בגן הבוטני, והוסיפו כי הם "ימשיכו להגיע לכל מקום שהשר יגיע אליו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306121131' autoplay='0' credit='תיעוד מעצר החשוד' desc='שומרי הדמוקרטיה' poster='' kid='1_uc7gyujd' duration='83']

ההפגנה התרחשה כמה שעות אחרי שברקת חזר מביקורו בארצות הברית, וגם שם כזכור חיכו לו מוחים בבוסטון והפגינו מולו במהלך ביקורו. מלשכת השר נמסר בשבוע שעבר כי אדם ניסה לתקוף אותו פיזית במהלך ביקורו בעיר, ובסרטון וידאו שתיעד את האירוע ניתן לראות את המפגין מנסה להתקרב לשר תוך שהוא מצלם בטלפון - ונהדף לרצפה על ידי המאבטחים.